Nerdeyse çoğunun aradığı kız.
Sakin biraz geride duran kız sevmiyolar 😂
Sen kimsin ya?
Erkekler konfor isteyen tembel yaratıklar
Yok konuşkan olmalı, yok iş bitirici olmalı, yok kıpır kıpır olmalı.
Full time arıyorum kanka alırsanız ise memnun olurum. Tövbe ya.
Cevap
11Cevap
Merhaba,
Mantıklı ve doğru olan o değil mi?
Benimde bir çok beklentim var yoksa neyime gerek? 😅
Ne gerek var ki!
Ne mantıklısı ya
Kıpır kıpır ve konuşkan ne? Ne ariyon mağaza elemanı mi?
İnsanların beklentisi olması doğru mantıklı
Onunki bana da saçma geldi
Saçmalamış resmen
S. alaklar işte.
Hep neşeli olsun sürekli mod yükseltmeye çalışsin isterler.
Çünkü kendileri tembel.
Evet bence de sellaklar valla 😅
Neşeli olmak güzel ama her an her gün de olamayız neşeli
Hayat her zaman istediğimiz gibi olmaz
Tembel insanı Allah bile sevmez 😅
İşte akıllı bi erkek 😀
Teşekkür ederim mutlu akşamlar diliyorum 🌸
Rica ederim mutlu akşamlar güzel günler 😌💖
EyvAllah 🌸
şahsen bunu en çok kadınlar yapıyor yok boyu şöyle olsun tipi şöyle olsun vs..
Onlar kriter söylüyor.
Erkekler sürekli kıpır kıpır neşeli istiyor
Senin yerinde olsam sigorta yapıyorsa bi düşünürdüm..
İstemem öyle insan ben
:)
herkesin kriteri vardır bazı insanlar kriterleri iş mülakatı çizgisine getiriyor gerçekten
Ay cidden.
Kıpır kıpır olmalı insanlarla iletişimi kuvvetli olmalı 😅
iletişim önemli tabi ama insanın kişiliği huyu karakteri mizacı değişik olabilir. seçici olursan aramanda o kadar uzar. en önemlisi kafa yapısı uyusmalı
Ooooo öyle deme.
Erkeklere her zaman kıpır kıpır neşeli ve sıcakkanlı olmalı. Müsterilere Güleryüzlü olacak ksjhdhfhjdjf
Erkek ile adam arasındaki farklı anlaşmış oldunuz..
Bizde nefes alsın yeter modundayiz😀
sen nasıl insanlarla beraber oluyorsun böyle :D
full time evlilik mi oluyor
Kadınlar daha çok
Kadınların değişik talepleri var.
Erkekler hep aynı.
Neşeli enerjik sürekli konuşkan olmalı kadın onlara göre.
Çünkü kendileri ruh hallerinin sorumluluklarını alamıyorlar. Bir başkası sürekli onları yükseltsin istiyolar.
Kadınlarda cv istiyor
Bende full time bakıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım ya, haklısın valla! Bazen erkekler flörtü iş görüşmesi sanıyor galiba, değil mi? 😂 Sanki CV ister gibi, 'Özellikler: Konuşkan, iş bitirici...' falan. İlişkiler böyle listelerle mi yürüyor sanki? Asıl önemli olan hisler, uyum ve o tatlış enerji değil mi? Bence aşk spontane ve doğal olmalı! ❤️ Sen ne düşünüyorsun, bu kadar çok beklenti olması normal mi sence? 🤔