Çok saçma gelmeye başladılar bilmiyorum, konuşmayı tanışmayı bilmiyorlar artık, 2 günü geçmiyor tanışmanın faslı, güvenemiyorum heyecan asla vermiyorlar
9 gü
bu his aslında çok yaygın bir noktaya gelince oluyor insan bir süre sonra herkes aynı gibi görmeye başlıyor ama çoğu zaman sorun erkeklerin değişmesi değil senin artık daha seçici ve daha hızlı sıkılan bir noktaya gelmen böyle bir dönemde işe yarayan şey şu oluyor hızlı heyecan aramak yerine yavaş tanımaya izin vermek ve herkesle aynı beklentiye girmemek çünkü bazı insanlar ilk 2 günde değil zamanla açılıyor bazıları ise gerçekten uyumlu değil, o da normal ama güven ve heyecan hiç oluşmuyorsa orada ya yanlış insanlarla karşılaşıyorsundur ya da senin bağ kurma eşiğin biraz yükselmiştir ikisi de düzeltilebilir şeyler aslında biraz tempo düşürmek ve seçici olmak genelde dengeyi bulduruyor
Siz yanlış erkeklere denk gelmiş olmalısınız. Niyetiniz gerçekten sevmek ve sevilmekse, ben de bu doğrultuda biriyim. Dilerseniz birbirimizi yakından tanıyabiliriz. :')
Canım benim, bazen hepimiz böyle hissediyoruz. Sanki doğru kişi hiç gelmeyecekmiş gibi, değil mi? Ama emin ol, frekansının tuttuğu, sana heyecan verecek biri mutlaka çıkar karşına. Belki de bu süreçte kendine odaklanmak, biraz ara vermek sana çok iyi gelir. Aşk kapıyı çaldığında hissedersin zaten, pes etmek yok! 🤗 Sen ne dersin, biraz kafa dinlemek mi lazım?
Cevap
21Cevap
Erkeklerle konuşmak gibi boş bir işle uğraşmak yerine kitap okuyup kendine bilgi kelime cümle katsan daha faydalı olurdu.
Kitap okuyorum zaten beyfendi zekanızı lütfen kendinize saklayın
Süper
Bende sevmiyorum erkekleri hepsinin amacı beli foto at foto at atıyorum yine hal hatır sormak yok birsey yok
Ayy ne kdr doğru hemen foto istiyorlar sinir oluyorum geçenlerde foto atmadım diye konuşmayan oldu hayırdır yani biraz konuşun tanıyın saygılı olun
Valla benimle sürekli cinselik konuşuyorlar seni bilmem ama cinselik konuşursan senden iyisi yok heger konuşmasan hemen yazmayı kesiyorlar
Kesinikle öyle cinsellik istiyorlar vermeyince bitiyor kaç defa yaşadım bunu
Aynısı oldu bana beterini yaşadım kızla uygusnuz görüntülerini attı beni aşağıladı sen kendini ne sanıyorsun gibi laflar hakaretler
O zaman çok konuşmadan bir şeyler yaşamak lazım tadında
Beklentin nedir?
neye önem veriyorsun?
Gerek yok ki be güzeller güzeli niye başını ağrıtacan
Erkeklerle konuşamadım değilde doğru erkekle konuşamadım daha doğrusu olucak sanki ama sizde olduğu gibi bizde de var bu bence doğru insan doğru kimya olduğunda işte bu diyeceksiniz bence
Bu arada burcunuzu merak ettim öğrenebilir miyim
bazen birakacan sonra kendiliginden bir bakmişsin birşeyler oluyor
Geçmiş olsun, erkenden tüketmişsin bazı şeyleri.
Harbiden bende öyle oldum azcık konuşuyorum sıkılıyorum zaten evlenmekte istemiyorum
Erillik kalmadı millette
Asla gerçekten kalmadı ya dedim geçen biriyle tanışaym adam yazıp aramıyor eve gittim burdaym surdaym demiyor bilerek yazmadım oda asla nerdsin bile demedi yani bu nedir
Şu Instagram erillik sayfaları var. " O yazmadan sen yazma felan diye. Artık millet onu uyguluyor
Erkek dediğin dişisinin peşinden gidicek sevgi ve ilgi vericek önemsediğini gösterecek ki kadın ona bağlılık göstersin bak misal adam ters geldi bana bnde mu heves başlamadan bitti şu an yazmıyorum oda yazmiyor konuşma bitti yani
Kendi kaybetmiş. Halbuki yaz, kız soğuk yapıyorsa yazma belli ki konuşmak istemiyor. Ama bunu denemeden nereden bileceksin ki değil mi?
evet çok garip herkes bundan bahsediyor
Bu devrin kızlarına yazık
Heyecan dediğin nasıl bir heyecan
Çok arıyorsunuz sonrası hayal kırıklığı.
Aradığını bulamamışsın çok normal aslında
Çevreni değiştirebilirsin
Cevre değil sosyal medya.
Hepsini kastediyorsan sanaldan tanışmayı bırakabilirsin
Böyle şeyleri oluruna bırak
Sorun artık eskisi gibi olamıyor olusunuzda
Şunu fark ettim bi erkek bana istek atıyor of ne var yine mu saçma erkekler demeye başladım zerre heyecan yok artık çünkü biliyorum erillik yok
Hepsi mal zaten
Bu kadar mı sıkıcı olurlar gerçekten aynı seri üretimi gibiler klasik yalanlar falan
Haydaaaa benim ne suçum var ben evde çay içiyorum
Hiç sorma sözde hepsi evlilik peşinde bide sevilmeyi istiyorlar falan düzgün birinin kalmadığını falanda filanda
@almound o iş tamam sen merak etme bi iki güne elimizde en iyisi 😂 batan geminin malları bunlar
@Almound yok bee özel sipariş bu en iyilerinden en kalitelilerinden
@Almound ya o iş bende diyorum sen rahat ol 😂😂
Senin de diline düşeceğime tırın önüne atlasam daha iyiydi sanki 🤨🤨😂😂
Iyi birisini bul
Zamana bırak herşeyi
Lezz
Nerde yaşıyosun
Konuşmamak senin sorunun
Yaşlanmışsın
İşin zor ne diyeyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?