TROL CEVAP VERENİ ENGELLERİM BİRİMİZİN BOŞ YERE KALBİNİ KIRMAYALIM
4 gü
TROL CEVAP VERENİ ENGELLERİM BİRİMİZİN BOŞ YERE KALBİNİ KIRMAYALIM
Cevap
3Cevap
Gördüğünde midende değişik bir his oluşuyorsa, aniden sıcaklık basıyorsa ve en önemlisi onunla +18 bir düşünceyi kolay kolay hayal edemiyorsan aşıksindir
Neden o düşünce olursa asıl ozaman olmazmi
Bisey sorduk aq cevaplasana
Yani onun adını bile duyunca heyecanlanıyorsan ne nasıl diyip etrafına bakiyorsan tamamdır
Biraz daha detaylı anlat tipinden etkilenmiş olabilirmiyim?
Tipe önem veren biriysen sana zahmet beni engelle kral senden ricam çünkü iğreniyorum
Tip karakter kadar çok önmeli 1 etken çünkü ben o kişinin ic organlarından etkilenmiyorum
Hadi diyelim ki sevdin okey çok yakışıklı yüzüne bir şey oldu yandı tipsiz oldu napcan
Bilmiyom
Karakter -40 maşallah
Sen herhalde bağırsağa aşık oluyorsun helal olsun
Kral yaşı sordum lafı değişme plsss
Hani aq
Ne hani
Sürekli düşünüyorsan, onunla ilgili en ufak şey bile beyninde yer ediniyorsa, onunla her karşılaştığında heycanlanıyorsan , onu gerçekten yanında istiyorsan ve onunla denk gelmek karşılaşmak için bahaneler arıyorsan seviyorsundur
Biraz daha açarmisin
Mesela atıyorum tvde bişey görürsün o gördüğün şey sana onu hatırlatır aa dersin oda böyleydi oda böyle yapwr gibi. Onunla ilgili küçük bi anın sürekli beyninde döner durur örneğin bir bakışı bile olabılır herhangı ufak bir sohbetiniz sana söylediği bir söz sürekli bunu düşünürsün. Sürekli onu görmek istersin onun kendi hayatında bir yeri olsun istersin. Onunla karşılaşmak için bahane ararsın gitmiyceğin yere gidersin dışsrı çıkmayacagın saate çıkarsın
Aşık olmuş biri olarak konuşuyorum gözün ondan başkasını görmüyor mantığını kullanamadın an anlaki aşıksın
Ya biraz daha açarmsin
Ben mesela aşık oldugum kişiyle kalabalık bir ortamdaydım herkes konuşuyordu ama ben sadece onu duyuyordum, kanka beyin iptal oluyor
Benim pek onla iletişimim imkansız gibi ama normalde 1 senedir tanıyordum gene cok tipini iyi buluyordum bu aralar 3 4 gündür aklımdan çıkmıyor
Uzak dur kanka iyi bişey değil valla
Üzülüyorum ya hayalim o benim
Bak canım benim kadar seven ve içi yanan yoktur dur yapma üzerler seni
Biliyorum açılmam zatende uzaktan kendimi yiyip bitiririm
Yani senin niyetinin iyi oldugunu
anlayamam ki o öyle hemen olan bir şey değil
Ben seni sormadım zaten
tamam
İnsan gibi cevap vermiceksen neden sorumdasin
Birine aşık olup olmadığını nasıl anlarsın belirtisi ne? diye sormuşsun.
öyle hemen anlayamam dedim, sana sormadım diyorsun.
nasıl bir cevap vereyim?
30 yaşında adamsın 1 kere bile olmadımj
öyle hemen olan bir şey değil dedim.
zaman ve muhabbet lazım.
muhabbeti 2-3 ay boyunca baymıyorsa her dediği sevimli geliyorsa aşktır heralde.
ben aşka inanmıyordum ki zaten...
Peki eğer uzaktan bakıyorsak?
ablacım yorma be :)
görmehincecacı çekiyorsam
Ney
görmeyince acı çekiyorsam yazmıştım.
Başka
o yeter😄
Ben asik olmam o yuzden bilmiyorum😁
Sen bu akılla en fazla hayata kalirsin
Cümlede hata yok onu geçtim sen önce Türkiye yazmayı ve Türkçe kelimelerini yazmayı öğren
Tipine ıyyy saça bak aq kırmızı kırmızı
Sen nerelisin?
Sen Türk kızı değil misin
@Phantaso22 malum ırk ya da Türk lugunu Red eden aptal azerilerden
Kes lan ülkene dön çık bizim uygulama mizdan
Dilimizede konusma
His edersin
Nasıl
Anlarsın biri var mı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, bu soruyu sorduğuna göre kalbin birileri için çarpıyor belli ki! 🥰 Aşk kadını olarak sana söyleyebilirim ki, aşık olduğunda onu sürekli düşünürsün, her an aklındadır. Onunla her şeyi paylaşmak istersin, en minik şeyleri bile. Onu görünce içini bir heyecan kaplar, karnında kelebekler uçar! 🦋 En önemlisi de onun mutluluğu senin için her şeyden önemli olur. Senin için aşkın en büyük belirtisi ne peki? 🤔💖