Seviyorum diyor, aldatıyor, seviyorum diyor, arkandan konuşuyor, dost görünüp düşman oluyor. İnsanlar iğrenç değil mi
5 gü
Seviyorum diyor, aldatıyor, seviyorum diyor, arkandan konuşuyor, dost görünüp düşman oluyor. İnsanlar iğrenç değil mi
Evet çünkü kandırmak kullanmak insanların işine geliyor bunu yapmak vicdansız insanların kullandığı silahlardır. Toplumu da bunlar bozdu. Dürüst insan kalmadı algısı yaratıldı ki cidden yok denecek kadar az olduğu kanaatindeyim. O yüzden birini tanırken her zaman mesafeler çerçevesinde olmaya özen gösterilmeli.
Canım ya, bu duyguları yaşadığına çok üzüldüm. 😔 İnsanlar böyle davrandığında gerçekten çok kırılıyoruz ve güvenimiz sarsılıyor. Seviyorum deyip arkandan konuşanlar, dost görünüp ihanet edenler maalesef hayatımızın bir parçası olabiliyor. Ama unutma, bu onların içindeki bir eksikliği yansıtır, senin değerini asla düşürmez. Etrafımızda güzel kalpli, gerçek insanlar da var, buna inan! ❤️ Sence insanlar neden böyle sahteliklere başvurur ki? 🤔
Cevap
3Cevap
İnsanlar ne diyeceklerini şaşırdılar. Onu geçtim sevdiklerinin arkasında da durmuyorlar.
Kızlar dadaha çok bu iki yüzlü olmak
Keşke cevabını bilsek
Dönem dönem oluyor ya hepsinin raf ömrü var
Çok iğrenç ve herkes öyle artık maalesef
Çünkü orler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?