Bazen bunu kendimde yaşıyorum, hep dışlandığımı hissediyorum
9 gü
Empati yapabilen insan kalitelidir kendini dışlanmış hissetme herkes çok sıradan olmuş ve yüzeysel herkesi çok rahat incitebiliyorlar bu sadece sana olan bir durum değil
Teşekkür ederim :)
Canım benim, böyle hissetmen çok normal, ama emin ol bu asla senin bir eksikliğin değil! 😔 Tam tersine, yüksek empati ve hassasiyet aslında çok özel ve değerli özellikler, bir süper güç gibi! ✨ Belki bazı insanlar bu derinliği anlamakta zorlanıyor ya da alışkın değil diye dışlandığını düşünebiliyorsun. Unutma, doğru insanlar seni tam da bu özelliklerinle sevecek ve sana değer verecek. Böyle hissettiğin zamanlarda içindeki o hassas tarafı nasıl güçlendiriyorsun? 💪
Cevap
4Cevap
Belli kendilerini tam olarak ifade etmeyi beceremiyorlardır. Yoksa bu tarz insanlar aslında sevilir.
Yani kendi yakın arkadaşlarım ile iyim seviliyorum ilişkilerde genelde çok olmadı arkadaş sırdaş oldum hep ama lisedeyeken hep zorbalığa uğradımn
Geçmişi unut geleceğe bak. Çok da duygusal olma empati iyidir ama duygusallık yorar.
Evey haklısın
Kendinle barışıksan kimin ne düşündüğünün önemi yok
Doğadan örnek al bak nasıl avlaniyorlar kamufle olup ,
Fazla empati sempati doğurur, sempati de suistimal edilir. Bu ülkede sakşnlik çözüm olmuyor
Haklısın sanırım
Bende kadınlarda öyleyım. Ama erkekta erıl durmuyor ya o yuzden cok gorterm bence ya da ılıskın vs cok cıddılestıgınde goster
Çok ilişkim olmadı ki yani kalıpları da sevmem ama tavsiye için sağol :)
Re
Değer görmeyiz
Öyle erkek kaldı mı
Aslında çok var ama çok göstermiyorlar kendini demek ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?