+1 yılben içkiyi çok sseviyorum 14 yaşında başladım içmeye 18 yaşındayım büyüdükçe bir kızın içki içmesi değilde böyle içmemesi dikkatimi çekti ilk buluşmada öpüşmesi değilde yanımda uzakta yürümesi dikkatimi çekti hani tamam 18 büyük bir yaş değiş biliyorum ama artık gerçekten sevgi istiyor ve gerçek sevgide düzgün aile kızların var bundan dolayı da güzel bir aile kızı arıyorum aşk yaşabilceğim sevgi görebilceğim
06 Yorumla
Soran+1 yılçok sevindim senin adına ya :) ama aile kızlarını aıleler bu tür insanlara vermiyor cogunluk
- +1 yıl
alakası bile yok kızın babasıda alkol alıyor olabilir =D veya kızın babasına alkolü bırakcam diye söz verip öyle kızı alabilirim =D alkol stres azaltıcı mutluluk verici hayattan kaçış yapabilceğin bişi ee evleniyorum ben bundan sonra benim mutluğumda karım yüzüne baktık ça dünyadan uzaklaşabilceğim kişi de karım yani alkolün yaptıklarından daha iyisini yaptığına göre alkol içmek için bir sebep yok bence =) haksız mıyım dostum
Soran+1 yılşimdi haklısın işte :)
- +1 yıl
yani =D benim babam da içermiş gencken evlendikten sonra bırakmış çok nadir içiyor =D
Soran+1 yılçocuklar baabalarına ceker
- +1 yıl
ilk içkimi babamla içmiştim =D
En İyi Cevaplar
Alkol alışkanlığım yok normal sıradan biriyim. Ama şu ana kadar karşıma dediğin gibi temiz düzgün bir bayan çıkmadı. Tam çıktı derken 5 yıl birlikte olduktan sonra nişan yapıp askere gittim. 6 ay askerlik yapacağım sırada doğru düzgün bir neden belirtmeden yüzüğü attı ve askerdeyken bunu yaptı. Bu yüzden kim masum kim değil belli olmuyor...
04 Yorumla
Soran+1 yılbunda haklısın işte dıstan kımse göründüğü gibi değil
Soran+1 yılov allah kolaylık versın kardeş
+1 yılEvden irak gonulden irak dis kapinin dis mandali bile olmaz o erkeklerden benden uzak allaha yakin olsunlar diycemde. Ickiylede pek neyse.
05 Yorumla
Soran+1 yılhaklısın bende bilseydim hiç başlamazdım bu ilişkiye :(
- +1 yıl
Yol yakinken ayril gitsin bir faydasi olucagini sanmam sana.
Soran+1 yılayrıldık zaten de ama onun gibiler niye bizim gibilerin kıymetını bılmez anlamıyorum?
- +1 yıl
Beyin yoksa ne yapacaksin canim
Soran+1 yılhaklısın canım ya
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
25Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 394 cevap paylaştı. Barmenim ve bodrumda otel geçmişim var. İçmeyi de çok severim. Ancak özel olarak içki içen ya da barlarda gezen kızla ilgilenirim diye bir şey yok. Sadece yanımdaki insanla eğlenebilmeliyim. Eğlenceli biri olduğu sürece hiç bir sıkıntı göremiyorum açıkçası
04 Yorumla
Soran+1 yılaşk olarak?
Soran+1 yılanladım peki saol
yollu olan yolluyu sever bence, birine hitap etmen için aynı yoldan olman gerek. Dürüst olan, yalan söylemeyen, içip sızmayan, karı kızla kötü işler yapmayan dürüst kızları bulur. Ama tam tersini yapanlar yine kendilerine layık olanları bulur. Benim fikrim bu
09 Yorumla
Soran+1 yılbulur mu gerçekten ama bakıyorum saf temız kızlarda kötü insanlarla evleniyor
- +1 yıl
ben buna inanıyorum, yoksa benim gibilerim yaşama isteği, sevinci kalmaz ki. Sen kendini koru, diğer erkekler gibi onunla bununla olma, ve ben onunla bununla olmuş bir kızla birlikte mi oluyum? buna inanmak istemiyorum, bu adalet değil. Ben nasılsam, inanıyorum ki karşıma da öyle birisi çıkacaktır.
Soran+1 yılbende bu görüşteyimde ama cevremdeki çoğu insan böyle cokta iyiler ama ne biliyim ya. iyi olursak iyiler gelir değil mi?
- +1 yıl
İyi olursak iyileri gelir... Allah adaletlidir. Ben neden kendimi temiz tutuyorum? Çünkü temiz bir kıza sahip olma hakkım olması için. Yoksa bu benim hakkım olmaz ki.
Karşımdaki kişiden ne bekliyorsam, aynı şekilde o da benden bekliyormuş gibi davranmaya çalışıyorum. Eğer böyle davranmazsam haksızlık etmiş olurum, temiz birini istiyorsam temiz olmalıyım. Yoksa biz de biliyoruz onunla bununla yatmayı. Çoğu bunu büyük bir işmiş, erkeklikmiş gibi görüyor, ama yanılıyorlar. Asıl zor olan benim yaptığım gibi temiz kalabilmeye çalışmak... Bir yerde okumuştum, " gerçek yiğit, rakibinin sırtını yere getiren değil, kendi nefsine hakim olabilendir"
Soran+1 yılcok haklısında bu devirde cok zor kalmak böyle kendini bozmamak ben de böyle düşündüğüm için kendimi hep sınır koymusumdur
Soran+1 yılhaklısın
Gizli Üye(36-45)+1 yılİlgilenmesinlerde zaten. Misal Bende barlarda ki kızlarla ilgilenmem. Tencere yuvarlanır kapağını bulur misali ya da Davul bile dengi dengine. Anladın güzel kardeşim. Hayırlı birisi çıkar İnşaallah karşına.
01 Yorumla
Soran+1 yılamin inşallah kardeşim cümlemize
+1 yılBence isin olmasin o tiplerle alkolun insan uzerindeki etkisi kisiden kisiye değişir. . Diyelim evlendin o kisiyle sonra o is kadina karsi siddete dönüşebilir benden soylemesi..
01 Yorumla
Soran+1 yılhaklısın tabiki
Şahsen ben alkoligim barlardan cikmam genelde barlardan cikmayan alkol icmeyi seven bayanlar denk geliyo bana. Senin tarif ettigin bayanlar denk gelmiyor demekki ya da ben sizden uzak mekanlarda takiliyorum
05 Yorumla
Soran+1 yılevet çünkü bu tip kızlar barda işi olmaz
Soran+1 yılpeki istemezsin böyle birini?
Soran+1 yılkendine kalmıs
+1 yılBen 2 yıl gece barmenlik yaptım taksimde genelde bardakiler umrumda olmazdı asılanları terslerdim hatta sıkılıyr insan zamnla o karakterli kızlardan doğrusunu arıyor
010 Yorumla
Soran+1 yılne zman peki arıyor?
Soran+1 yılelinde hazır verken kıymet niye bilmiyorlar?
- +1 yıl
Bar ortamı çok farklı hele işlek bar bide yakısıklıysan herkez sulanır bana günde yazılanın haddi hesabı yoktu ama hepsi günlük kızlar.. Oyuzden takılır gönderirdim sıkılıyor insan çünki sonu yok hergün başka bir yüz..
Soran+1 yılhaklısın sen peki böyle bir kıza rastlasan bırakırmıydın?
- +1 yıl
Hayır ben 6 aydır uzağım kızlardan. sıkıldm günlük ilişkilerden şahsen böylesi çıksa neden bırakayım ki istediğim bu.
Soran+1 yılne güzel ya aklın basına gelmiş
- +1 yıl
Mecbur geliyor mide kaldırmıyor sıkılıyor insan aşk sevgi bunları özlüyor insan
Soran+1 yılçok doğru dedin insanın önemsenmesi sevilmesi kadar güzel bişey var mı?
- +1 yıl
Aynen kasma sende yoluna bak giden gider arkana bakma kalan sağlar bizimdir ;)
Soran+1 yılhahah doğru dedin saol :)
+1 yılmuhafazakar görünen masum ev kızının öyle birine aşık olması midesizlik karaktersizlik
416 Yorumla
Soran+1 yılya erkekler sonradan açılıyorya. kızda seviyor bırakamıyor ama erkek oyle bir kızı aldatıyor
- +1 yıl
anlamadım dediğini öyle bir erkek bara gelen her kızla vakit gecirir bunu kaldıran kızda mide yok boynuzlar uzaya cıkmış
Soran+1 yılya ben kendimden örnek veriyim. ben 4yıl bırıyle cıktım 1. yılımızın sonunda bu barda ıse basladı. değişti baya havalandı falan sonrada 1sene oncede bıraktı beni
- +1 yıl
tamam işte dediğim gibi olmuş sene hala ne peşinden kşoyosunki belki ayrılana kadar kaçkere aldattı en sonunda buldu birini
Soran+1 yılsevgilisi yokta aldattı gibi bişey oldu biliyorum. ama ne biliyim bunu beklemıyrdum hıc onca o tip kızları görüyorken beni el üstünde tutması gerekirken
- +1 yıl
onca o tip kızlar onla yatıyolarda ondan hala onu düşündüğüne inanamıyorum geri dönse sazan gibi kabul edersin ama merak etme önce karılarla yatsın evlenceği zaman sana gelir
Soran+1 yılmidem bulanıyor söyleme böyle kabul etmem benim için kirli o artık siz nasıl bekareti gitmiş kızları kirli görüyosanız bende bu tür erkekleri kirli görüyrm
- +1 yıl
bu lafına inanasım gelmiyo gelince yelkenleri indiriyosunuz
Soran+1 yılasla kaç ay geçmiş sevgi yok zaten sadece salklıgıma yanıyorum ben. bide değersiz hissedyrm kendimi
- +1 yıl
asıl değersiz o erkek sende onu unutki değerin artsın
Soran+1 yılcoktan unuttum da işte ne biliym bakıyrm herkes pişman o değil. afedeceğimden değil ama hatasının farkında değil halada ya da onun ıcın hata değil
- +1 yıl
hatasını anlamasın boşver sen kendi yoluna bak artık bigün pişman olur ama gec kalır
Soran+1 yılhaklısın kardeş yoluma bakıyrm zaten artık
- +1 yıl
o zaman böyle sorular sorupda hatırlatma
Soran+1 yılpeki :)
- +1 yıl
:))))
Aşk İlişkileri konusunda 392 cevap paylaştı. neden bakmasınlar ama kızlar istemez bence rahatsız olurlar o tür ortamlarda çalışan erkeklerden
07 Yorumla
Soran+1 yılmuhafazkar kızlar bakmazlar mı?
Soran+1 yılneden ki?
Soran+1 yılhaklısın galiba sadık olmuyorlar anladıgım kadarıyla?
Soran+1 yılpeki anladım
- Aşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı.
+1 yılÖyle bir kural yok tabi ki.. Bu arada sürekli içip barlarda gezen biri değilim ancak arada içerim.
02 Yorumla
Soran+1 yılistermsiin böyle birini peki?
- +1 yıl
İnsan seveceği kişiyi seçemez.. Yani neden olmasın ki. :)
içki İçen Kızları , İpi Kopuk Kızlar Kefesine Koyan Kafa yapısı..
05 Yorumla
Soran+1 yıldeğil mi?
Soran+1 yıltabi varda ama içki içmeyip açık olan ev kızı olan kızlarda var
- +1 yıl
Öyle Kıyaslarsan Eğer , Tesettürlü Fakat Whatsap dan Memelerini Göndermediği Erkek Kalmamış Kızlarda Var. Bunun İçkiyle , Tesettürle , ya da Dış Görünüşle İlgisi Yok. Bunun Karakter İle İlgisi Var. Kişilerin Yaptıklarını Diğer İnsanlara Maal Edersek ülkede Değer Kavramı Kalmazdı Bence.
Soran+1 yılhaklısın
ne alakası var orda calısıyo dıye o ortamı sevıyo anlamına gelmez
06 Yorumla
Soran+1 yıleee onca yer varken nıye orda calıssın kı
Soran+1 yılpeki anladım :)
Soran+1 yıl:):) oldugumu söylerler
+1 yılİçi güzel olduktan sonra ha aşk şarabı içmişiz ha zemzem farketmez.
04 Yorumla
Soran+1 yılsen kaşar kızada aşık olurmusun yani?
- +1 yıl
İçi temiz olan kız kaşar oluyorsa evet
Soran+1 yılhayr tabiki
- +1 yıl
Dimi
Yani bends calisan olrak tipik olarak o kizlarin bna bakmiyacagini dsunuyorum
04 Yorumla
Soran+1 yılçoğunluk oyle malesef ama benim gibi salaklarda var 4yıl boyunca
Soran+1 yılhaklısın böyle düşünmeye baksalar sende korkarsın zaten bana biri demişti o kadar masumsun kı kıyamadım demıstı
+1 yılbarda çalışan çocuğa mı aşık oldun sen :)
06 Yorumla
Soran+1 yılolmuştum ama beni bıraktı :(
- +1 yıl
farkettim :) o tarz erkeklerin etrafında sürekli kaşarlar olduğu için pek sana bağlı kalmalarını beklemicektin zaten
Soran+1 yılanladım :( belliydi zaten
Soran+1 yılama insan hiç mi bıkmaz?
- +1 yıl
bıkacak olsa orda çalışmaz zaten,
Soran+1 yılhaklısın
Hayir. Tam tersidir genelde
03 Yorumla
Soran+1 yılnasl?
Soran+1 yılbakarlarsa tabi
+1 yılevet :) taş yerinde ağar :DDDD
029 Yorumla
Soran+1 yılnasıl yani?
- +1 yıl
barda alkolik serkeş hanım hanımcık ev kızı ile napsın...
yatak desen yok der olay o tip için bitr :D
Soran+1 yılhaklısın sadık olmazlar mı hiç?
- +1 yıl
ya şöyle düşün... evde hadi gece bende kal dediği hanım hanımcık kız kalamam demiş...
barda ise derin dekolteli hafif alkollü bir kız yavşamış...
sence sadık mı kalır :)
görmeden bilemeyiz dimi :D ahahha :D
uzak dur o tiplerden...
Soran+1 yılçok haklısın galiba çünkü başıma geldi bu. ama benim gibilerini istemiyorlar kı pek gördüğüm kadarıyla
- +1 yıl
kızım senin gibilerini kıymet bilen kalbini gönlünde sıcağıyla kavuracak biri istesin onlardan ne bekliyon... :)
deli :)
Soran+1 yılişte ayrılamadım ki kardeş
- +1 yıl
ya yapma ne diye ayrılamıyon... bas tekmeyi... yama kendini bedenini ruhunu kalbini...
Soran+1 yılyamamaya calısıyrm şu an tek ve yanlızım. bende ki mantık su insan evlenceği adama asık olur onu sever takılmalık falan bilmem ben
- +1 yıl
tamam teksin yalnızsın misler gibi daha ne istiyorsun... :)
evleneceğin adama da aşık ol...
neyi yamıyosun aşık olan gönlünü mü... hovardaya hemde... :) yapma etme :)
Soran+1 yılyok kalbımı tamır edıyrm anlamında
- +1 yıl
neden ki kırdı mı ki gönlüne nasıl zarar verdi ki...
Soran+1 yılkırmaz mı ya neler oldu neler bıttı ben bilirim ahımı aldı desem anlarsın herlade
- +1 yıl
anlaması güç... ama gönlünü bir şekilde kırmış... bence hiiiiç üzme kendini... ettiği yanına kar kalmaz... sevgili olmadınız ahını nasıl aldı ki
Soran+1 yıl4yıl boyunca olduk
- +1 yıl
:(((( 4 yıl beraber oldun umarım hiç el sürememiştir...
4 yıl onla beraber olacana... neyse...
kıymetini bilene ver kendini hemen de apılma sende :) - +1 yıl
bekle sonuna kadar... iice araştır orda nasıl aldandın ona...
Soran+1 yılvalla küçük yaşta baslayınca bırde hemen aılesıyle tanıstırınca ınsan aldanıyor
- +1 yıl
:( haklısın... üzüldüm diycek söz bulamıyorum...
Soran+1 yılolsun uzulme hayırlısı buymus
- +1 yıl
keşke yardım edebilsem... normalde bir gülümsetip ferahlatırdım da... bu sefer beceremedim
Soran+1 yılolsun ya çok zaman oldu unuttum ben zaten canım yanmıyr
- +1 yıl
umarım... adına sevinirim...
Soran+1 yıl:):) sevin sevin
- +1 yıl
ciddi misin ki :) neden ki
Soran+1 yılunuttum diyrm ya ondan
- +1 yıl
:) o halde süper derim
Soran+1 yıl:):)
- +1 yıl
:)))) ii bari gülümsedik
- Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı.
+1 yılöyle biri var dimi...
03 Yorumla
Soran+1 yılanlamdım nasıl biri?
- +1 yıl
öyle birinden mi hoşlanıyorsun manasında
Soran+1 yıleski sevgilim böyleydi
+1 yılBakmazlar
Götüreceklerine bakarlar04 Yorumla
Soran+1 yılhımm evlilik falan düşünmezler zaten.
- +1 yıl
Ne düşüncek kızlar kendileri gel yap dıyo o hayatın tadını almış evlenrmi
Soran+1 yılhıc masum aşk sevmek sevılmek ıstemez mı bu insanlar?
- +1 yıl
bilmem
Sevebilirler gönül bu kime kayacağı belli olmaz.
00 Yorumla
+1 yılKalbi atsin yeter onlara :)
03 Yorumla
Soran+1 yılanlamadım
- +1 yıl
:)) kalp diyorum önemli
Soran+1 yılhaklsıın
Bilmezler galibaa :Dd
00 Yorumla
+1 yılNe bara giderim ne çalısanı severim
00 Yorumla
+1 yılOnlar için bir kız şişme bebekten ibarettir.
00 YorumlaAksine.
08 Yorumla
Soran+1 yılaksıne derken?
Soran+1 yılsadık olmazlar yani hiç?
Soran+1 yılkızlar cok basıt ama bundan nasıl hoslanabılır bır erkek
Soran+1 yılkötü demedim de nasıl öyle kızlara tercih ediliniyor iyi kızlar anlamıyrm?
+1 yılHayır istemezler
03 Yorumla
Soran+1 yılneden
- +1 yıl
Ya görüş açısından terssiniz bir kere bu en önemli şey. bence başkasına bak olmaz işin
Soran+1 yılpeki
- Aşk İlişkileri konusunda 501 cevap paylaştı.
+1 yılbilmem
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar