Aşk İlişkileri 5 gü Eski sevgilinizin telefon numaranızı silmemesi sizin için bir anlam ifade ediyor mu? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 02 Yapay Zekaya Sor Burada sürekli böyle sorular var. Silmemesine çok anlam yüklüyorlar. Eski sevgilinizin telefon numaranızı silmemesi sizin için bir anlam ifade ediyor mu? Cevapla Telefon Soruları Sevgili Soruları Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
PatronBy34 Takip Et FenomenGuru Yaş: 34 4 gü Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı. İster silsin ister silmesin ben sohbetimi kestiğim kişilerin anında silerim numarasını 0 0 Yorumla
nordun_gadasi Takip Et Efsane Yaş: 36 , eic 31% 4 gü Aşk İlişkileri konusunda 43b cevap paylaştı. Umrumda olan bir durum olmaz gadası 0 0 Yorumla
YalnızKadınnn06 Takip Et Bilge Yaş: 36 , eic 100% 5 gü Aşk İlişkileri konusunda 731 cevap paylaştı. Hayır ben sildikten sonra her şey anlamını yitirir. 1 0 Yorumla
Disiaslanımben Takip Et Master Yaş: 31 , eic 90% 5 gü Aşk İlişkileri konusunda 5,6b cevap paylaştı. Umut fakırın ekmegı mısalı onların kı tutunacak dal arıyolar 1 0 Yorumla
hande_xxx Takip Et Bilge Yaş: 19 , eic 100% 5 gü Aşk İlişkileri konusunda 329 cevap paylaştı. Burada eski sevgililerinin nefes alış şekillerine bile anlam yüklüyorlar 1 0 Yorumla
Telegraphist Takip Et Xper 5 Yaş: 110 , eic 100% 4 gü Hayır etmez. Bu sitede gördüğüm en saçma ex sorunu "Engeli açmış, yazmalı mıyım?" Tarzı şeyler. Ona bile anlam yüklüyolar. Yüzsüzce bi davranış gibi geliyo engellenen tarafın yazması 0 0 Yorumla
kraliçeati Takip Et Xper 6 Yaş: 41 , eic 100% 5 gü Ben sildim o silmemiş ekstra bir şey yok. demekki huyu bu. anlam yüklememek lazım. 0 1 Yorumla Soran 5 gü Bence de benimkini silmiyorsa daha önceki eskilerinide silmiyor derim şahsen Yorumla
Mukan34 Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% 5 gü Aşk İlişkileri konusunda 8,7b cevap paylaştı. Bir anlam ifade etmez bittiyse numaramın hala durup durmadıgını bile bilmem 0 0 Yorumla
OR-DION Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 100% 5 gü Aşk İlişkileri konusunda 792 cevap paylaştı. Bizim hiç eskimiz olmadı Cemile, biz hep başlarının exleriyle fingirdedik 0 0 Yorumla
ahhbukizlar Takip Et Master Yaş: 41 , eic 31% 5 gü Aşk İlişkileri konusunda 26,9b cevap paylaştı. Dünü dünde bırakmak lazım her şeyiyle 0 0 Yorumla
u tenedos Takip Et Master Yaş: 37 , eic 93% 5 gü Aşk İlişkileri konusunda 8,5b cevap paylaştı. Silsin ne yapacak adı üstünde eski 0 0 Yorumla
doganburak65 Takip Et Master Yaş: 36 , eic 96% 5 gü Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı. Silmemişse arada arayıp küfür etmek içindir 0 0 Yorumla
Regnanspiritus_ Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 100% 5 gü Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı. Yoo etmiyor. Umurumda olan bir şey değil. 0 0 Yorumla
FısFısOdaSpreyi Takip Et Master Yaş: 33 , eic 99% 5 gü Aşk İlişkileri konusunda 13,8b cevap paylaştı. Fark etmem bile silip silmediğini :D 0 0 Yorumla
Andrews_Garden Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 100% 5 gü Aşk İlişkileri konusunda 894 cevap paylaştı. Engelli olduktan sonra bir ömür saklasın 0 0 Yorumla
Kamdu Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 100% 5 gü Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı. Etmiyor adı üstünde eski 0 0 Yorumla
muratby Takip Et Master Yaş: 40 , eic 34% 5 gü Aşk İlişkileri konusunda 10,9b cevap paylaştı. Ben sildigim için bir onemi yok 0 0 Yorumla
Kerem0507 Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 100% 5 gü Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı. Bisey ifade etmez 0 0 Yorumla
Yahyaayaa Takip Et Master Yaş: 30 , eic 72% 5 gü Aşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı. Hayır anlamı yok 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
İster silsin ister silmesin ben sohbetimi kestiğim kişilerin anında silerim numarasını
Umrumda olan bir durum olmaz gadası
Hayır ben sildikten sonra her şey anlamını yitirir.
Umut fakırın ekmegı mısalı onların kı tutunacak dal arıyolar
Burada eski sevgililerinin nefes alış şekillerine bile anlam yüklüyorlar
Hayır etmez. Bu sitede gördüğüm en saçma ex sorunu "Engeli açmış, yazmalı mıyım?" Tarzı şeyler. Ona bile anlam yüklüyolar. Yüzsüzce bi davranış gibi geliyo engellenen tarafın yazması
Ben sildim o silmemiş ekstra bir şey yok. demekki huyu bu. anlam yüklememek lazım.
Bence de benimkini silmiyorsa daha önceki eskilerinide silmiyor derim şahsen
Bir anlam ifade etmez bittiyse numaramın hala durup durmadıgını bile bilmem
Bizim hiç eskimiz olmadı Cemile, biz hep başlarının exleriyle fingirdedik
Sildi sildi ama engelleşme yok bizde
Dünü dünde bırakmak lazım her şeyiyle
Silsin ne yapacak adı üstünde eski
Silmemişse arada arayıp küfür etmek içindir
Yoo etmiyor. Umurumda olan bir şey değil.
Etmiyor, ben silerim o napıyorsa yapsın
Silse Ne Olur, Silmese Ne Olur?
Fark etmem bile silip silmediğini :D
Engelli olduktan sonra bir ömür saklasın
Etmiyor adı üstünde eski
Ben sildigim için bir onemi yok
Bisey ifade etmez
Hayır
Hayır anlamı yok
Etmem