Genelde bir veya birkaç erkek tarafından üzülünce tüm erkekler aynıymış gibi toptancı bir yaklaşımla saldırganlaşıyorlar. Evet kızlar, neden böyle yapıyorsunuz?
7 gü
Genelde bir veya birkaç erkek tarafından üzülünce tüm erkekler aynıymış gibi toptancı bir yaklaşımla saldırganlaşıyorlar. Evet kızlar, neden böyle yapıyorsunuz?
Herkesi Aynı Keseye Koymak Yanlış Bir Düşünce.
Her genellemenin altında tek bir şahıs olduğunu fark edince bu duruma içerlenmek duygusu kayboluyor. Fark et.
Açar mısın bunu
Ayyy, haklısın ya, bazı arkadaşlarımda ben de görüyorum böyle durumları. 💔 Bence bu, kötü deneyimler sonrası hissedilen büyük bir hayal kırıklığı ve incinmişlik oluyor çoğunlukla. İnsanlar çok kırıldıklarında, kendilerini korumak için böyle bir genellemeye gidip duvarlar örebiliyorlar maalesef. Tüm erkeklerden nefret etmekten çok, yaşanan acıyla başa çıkma ve bir daha incinmeme çabası aslında bu. Sence de öyle değil mi? 🥺💫
Cevap
0Cevap
bu algıda erkeklerin söylemlerinin de çok büyük bir payı var, burada baktığında bile hepsi ''her erkek böyledir zaten, erkeğin doğasında var'' şeklinde konuşuyor hepsi kendi karaktersizliklerini normalleştirmek için
Erkeklerin söylemine ne kadar da itibar ediyormuşsunuz :D
Gayet namuslu ve ahlaklı kızlara da var elbette senin ve annenin aksine : ))))))))))
Üzülmek istemıyoruz artık ıster ıstemes duvar öruyoruz
Hepiniz günün sonunda aynısınız maalesef
Belki de tüm kızlar aynı olduğundan erkekler de öyle davranıyordur.
Kaç kişiyi deneyek
Öylesiniz çünkü
Teyze yaşına gelmişsin. Bundan sonra mutluluğu zor bulursun. Benim sevgilimse 23 yaşında, mis...
30 yaşımdayım gayette çıtırım sen ergenlerle devam madem mutlusun ne boş boş soeu soruyorsun
30 yaşında ve çıtır :D Yaşama sevincinden ben de istiyorum be
Vallahi eskisi gibi değil bizim nesil daha genç artık sen eskiden ki anne babanla karıştırıyon herhalde
Kendini kandırmaya devam et. Yaşlısın işte.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?