Sosyal medyada kızlar neden birkaç kötü deneyimden sonra tüm erkeklerden nefret ediyor gibi davranıyor?

Genelde bir veya birkaç erkek tarafından üzülünce tüm erkekler aynıymış gibi toptancı bir yaklaşımla saldırganlaşıyorlar. Evet kızlar, neden böyle yapıyorsunuz?

Sosyal medyada kızlar neden birkaç kötü deneyimden sonra tüm erkeklerden nefret ediyor gibi davranıyor?
Cevapla