Kızlar neden kendini aşağılayan erkeklere karşı aşırı bağlanıyorlar?

Böyle olaylara çok kez şahit oldum en yakını da bir arkadaşım var liseden 3 yıldır beraber olduğu sevgilisi var çocuk kıza sürekli bağırıyor çağırıyor azarlıyor kızı kaç defa gözümün önünde ağlattı şahit oldum ama kız hala onun için ölüp bitiyor acaba böyle yapmak mı gerekiyor anlamadım ben bugüne kadar bütün sevgili olduğum kızları el üstünde tuttum el bebek gül bebek baktım yeri geldi gece hasta oldular uykumdan uyandım arabayla evinden alıp acile götürdüm sabaha kadar başında bekledim ama gel gör ki hepsi gitti demek ki iyilik yaramıyor bu kızlara
Kızlar neden kendini aşağılayan erkeklere karşı aşırı bağlanıyorlar?
Cevapla