Güncellemeler
+1 yıl
Evet ergen kızlar cevap yok?
Ben poposunu göstermeye çalışan erkek görmedim ama pembe profillerin tamamına yakını ayni poz
Dostum, maalesef acı bir gerçek bu. Hem her şekil teşhir yaparlar, PO po olsun, gö püs dekoltesi olsun, mini etek olsun. Hem de bakan erkeğe tav izci, sapık, abazan ezik falan derler.. Hiçbir zaman empati yapmazlar..
Cevap
1Cevap
Haklı bir serzeniş. Umarım pembelerden açıklayacı bir yorum gelir
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?