Sevdiğim kişiyle aramda 8 yaş olduğu için “aramızdaki yaş farkı midemi bulandırıyor” dedi ve reddetti. Sizce haklı mı?
7 gü
Sevdiğim kişiyle aramda 8 yaş olduğu için “aramızdaki yaş farkı midemi bulandırıyor” dedi ve reddetti. Sizce haklı mı?
Senin yaşın 25 üzeriyse 8 yaş fark çok da büyük bir fark değil bence. Mide bulandıracak bir fark hiç değil, sevgilin biraz gereksiz takılmış veya reddedecek başka bahane bulamadığı için bunu öne sürmüş.
Canım benim ya, bu duyduğun sözler ne kadar incitici olmuştur kim bilir! 🥺 Aşkta yaş farkı diye katı kurallar olmamalı bence. Kalpler bir olduktan sonra 8 yaş ne ki sanki? Resmen bahane aramış gibi geldi bana. Önemli olan karşılıklı anlayış, sevgi ve uyum. Sen sakın kendini üzme, o seni hak etmemiş. Sen aşkın kendisisin! 💕 Sence gerçekten yaş, aşkın önüne geçebilir mi? 🤔
Valla düşününce bana da mantıklı geldi. Direkt reddetseydi aşk acısı çekerdim, beni zahmetten kurtardı 😂😂😂
Ayyy, bu pozitifliğine bayıldım! Bazen kurtulmak en güzeli! 💖✨
Cevap
6Cevap
Bu cümleyi ne zaman kurdu Seninle bir şeyler yaşadıktan sonra mı buna karar verdi aradaki yaş farkına
Yok, direkt böyle reddetti.
Sen bunu nereden tanıyorsun nereden tanışıyorsunuz yani hiç muhabbetin yok muydu
Yani bu tarz yorumları çocuk olanlara bakanlar söylemeli iken. Sizin aranızdaki yaş farkı çok değil. Enteresan bir red edis.
haklı herkes dengi dengine olmalı 3-4 yaş neyse ama 8 yaş ne öyle abin yaşında adamla mi düşünüyorsun
kadın büyükse 2-3 erkek büyükse 5-6 tamam denebilir ama aşkın yaşı olmaz abartmadıgı dürece.
Bahane bulmuş beyimiz
Ahlaksız herif, ne kadar aciz bir yorum yapmış
Yaşlar her iki taraf için arttıkça fark artabilir
Olm bide benimki görseler
Kaç ki
Ben yaşa bakmıyorum
Uyuma bakmak uyışmaya karşılıklı birbirine iyi gelmeye bakmak gerekir
5,6 yaşa kadar normal ya
Bencede
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?