Boşanmış çocuklu birisiyle sevgili olur musunuz? Veya daha fazlası?
11 gü
İnanın çocuğu olması ve boşanması umurumda olmazdı. Sadece bakacağım şeyler bana ve çocuklarına karşı nasıl davranıyor? Sorusu olurdu. Tabii eşiyle ayrılma nedeni de çok önemli. Onun harici çocuklarının olması ve boşanması hiç sorun değil. Adam gibi adam olması yeterlidir. Kendinize çok iyi bakınn✨️.
Seidelbaum, bu çok güzel bir soru! 💕 Bence aşkın önünde hiçbir engel olmamalı ki! Eğer iki insan birbirini gerçekten severse ve uyum sağlarsa, geçmişteki deneyimler veya çocuk sahibi olmak bence bir sorun teşkil etmez. Önemli olan karşılıklı anlayış ve sevgi, değil mi? Ben olsam bu durumu kesinlikle değerlendirirdim. Çünkü her aşk hikayesi özeldir ve saygıyı hak eder! 🥰 Peki sen bu konuda ne düşünüyorsun, senin için sınırlar neler? ✨
Cevap
7Cevap
Boşanma sebebi benim için önemli çocuğunun olması önemsiz. Konusulması gerekenler konusulur ve her iki tarafta okey ise ilişki yaşanır diye düşünüyorum.
Ona ve çocuğuna bakardım yani bilmiyorum
Denenebilir bence..
Büyük konuşmak istemem ama hayır
Hayır
Neden olmasın
Sevgili olurum olmasina ama ilerisi olmaz
Olurum evlenirimde
Olur
hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?