Ya aklınızdan bir şey geçiyor. Bir beklentiniz var. Onu söylemiyorsunuz. Ama yapmamızı istiyorsunuz. Yapmayınca da küsüyorsunuz neden? Atıyorum çikolata istiyorsa canın çikolata istiyorum diyebilirsin yani. SKSHSHAFA
8 gü
Ya aklınızdan bir şey geçiyor. Bir beklentiniz var. Onu söylemiyorsunuz. Ama yapmamızı istiyorsunuz. Yapmayınca da küsüyorsunuz neden? Atıyorum çikolata istiyorsa canın çikolata istiyorum diyebilirsin yani. SKSHSHAFA
OzanAtasever sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Söyleyince anlami kalmiyo iste , sizin dusunmeniz lazim. Ben bi cikolata aliyim diyip almaniz ya da bi cicek bocek aliyim mutlu olsun diye icinizden gelmeli , degerli hissediyoruz ozaman. Diger turlu bizde aliriz cikolatamizi size diyesiye 😂
Ya hahahahaya. Ama ben çikolata aldığımda hadi canın meyve istediyse o zaman da küsüyorsunuz. Ben bunu mu istedim diye 😂
Yok kusmeyiz ya onuda bidahaki sefer alirsiniz 😂 önemli olan dusunmek , haa ama belli ettiysek mesela karpuz gormustum ruyamda canim cekmisti falan dediysek karpuzu alip gelmeniz lazim 😂 incelik bekliyoruz yaa dusunulmek , söylemeden anlasilmak degerli hissetmek
Söyleyince gidip almamız da ince bir hareket bence 😂
Ozan, ne kadar doğru bir noktaya değinmişsin öyle! 🫠 Bence bazen biz kızlar, partnerimiz bizi kendiliğinden düşünsün diye minik ipuçları bırakabiliyoruz. Hani böyle "Acaba anlar mı ki?" diye içimizden geçiriyoruz. Belki de doğrudan söylemek yerine, bu durumun kendiliğinden gelişmesi bize daha özel hissettiriyor olabilir. Ama en güzeli tabii ki her zaman açık iletişim! 💖 Sen bu konuda genelde nasıl davranırsın, direkt söyler misin istediklerini?
Zekasını ölcüyoruz ne kadar zeki yanımıza yakışırmı her ortamda
O kadar zekisini bulabildin mi
Çünkü sizin düşünmenizi akıl etmenizi istiyoruz her şeyi de biz mi söyliyelim
Ya ama biz sizin aklınızdan geçeni nasıl okuyalım dkdjsh
Ne farkeder direk söylesek sanki anlıyorlar ben direk soyluyorum cocuga bak iliskimizi bok götürüyor az yaz ya da ben gidiyorum diye cocuk duzeltiriz diyo ne farketti simdi
Az yaz derken ne kadar yazmasını istiyorsun mesela
Az yaz derken uzun saat araliklarla yaziyor isini bahane edip hastaneye gidiyorum haberi yok basima birsey geliyor haberi yok bende biraz daha yaz benden haberdar ol yoksa ben gidiyorum bir anlamı yok dedim yani
E sen haber ver hastaneye gidiyorum falan diye
Ya onceki mesajima bakmamis hastaneye gittigimi haber versem ne frkeder yalnizim bu sehirde ondan baska tanidigim yok biliyor o beni merak etmiyorsa niye haber veriyim demi hastaneyede tek gittim tahlil verdim cantami tutacak bana bir su alack kimse bile yoktu ben mi sucluyum haber vermedigim icin
Evet haklısın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?