Cuma gecesi, cumartesi sabahı uçuyorum güya sevdiğimi unutmak için bir başlangıç yapacağım diye kendime söz veriyorum ama nedense içim buruk şimdiden onu göremeyeceğim diye üzülüyorum 😥😥😥
7 gü
Cuma gecesi, cumartesi sabahı uçuyorum güya sevdiğimi unutmak için bir başlangıç yapacağım diye kendime söz veriyorum ama nedense içim buruk şimdiden onu göremeyeceğim diye üzülüyorum 😥😥😥
Aşk dünyadaki hiçbir duyguya benzemez bunu ancak Betimlemek için örnekler verebiliriz ama tarifi imkansız yaşadığın çok güzel bir anıyı bile insan unutamıyorken tekrar yaşamak istiyorken aşkı neden yaşamak istemesin ki
Canım benim, 17 sene dile kolay, bu kadar uzun bir süre kalbinde bir acı taşımak inanılmaz zor olmalı, içim burkuldu resmen okurken 😔 Kalbinin buruk olması ve eski anıların canlanması o kadar doğal ki! Gerçek aşka inanmak asla saçmalık değil bence, tam tersi insanın içindeki umudu hep taze tutan mucizevi bir şey ✨ Bu yeni başlangıç sana iyi gelir umarım. Sen de bu yolculuktan neler bekliyorsun, bana anlatır mısın? ❤️🩹✈️
Cevap
9Cevap
aşk yok evet
Sana bir şey diyim mi aşk daha benden uzak dursun aşk masum insanların işi değil kendini sev boş ver
Bak ben sapık birisi değilim kötü birisi hiç değilim işte insanlar bu yüzden kaybediyor senin bu zamana kadar değer verdin adam sana neler yapmış ama şurda adam gibi birisini sevmek bile zor geliyor sen bilirsin canın sağolsun ama benim annem babam ben 16 yaşındayken ayrıldı ve ailesiz sevgisiz büyüdüm ben bir kızı çok sevdim askerden kaçtım onun icin uzaktan bir başkasıyla el elle gördüm
Senin ki biraz takıntı gibi olmuş. Salıverinip yoluna devam et.
Yeni başlangıçlara mi
Son bir görüş
Tadını bırak onda
Oda riskli gerçi
Anlatırım konuşurus
Sen bilirsin
17 sene unutmadan durdun he maşallah sana
Senin ki sevgi değil takıntı
17 sene kendine yazik etmişsin
17 senemi masallah biz bulamazkenn
masallah
rica ederim. efendim sevgiler
Nasıl hissediyorsun nasılsın
Zaman halleder
17 sene mi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?