Benim mevzu ayrı be, öyle bir şey söyleyin ki bütün derdimi unutayım yoksa kafayı yiyeceğim
11 gü
Cevap
10Cevap
şarkı dinle
Ayrı dediğin mevzuyu bilsek belki ona göre yorum yaparız. Ama öyle tüm dertleri unutturacak sihirli bir değnek buradaki kimsede yok.
Aile ve ilişki hayatı diyim yani olabilecek her sıkıntı mevcut
Evet bunun için de çabalıyorum bu sene gitmem lazım
Sana iyi gelen seyleri yap. bende aynindurumdayim 2 dible viski caktim Şu an mutluyum stres stres nereye kadar
Herşeyim kısıtlı şu yaşıma kadar ağzıma alkol sürmedim bıraksalar yaparım o kafadayım
Amaaaan senden degerlimi be yaaa takilma boş ver istedigin gibi yasa limit limit nereye kadar yas 26 sanirim kurtul artik
Evet 26 az kaldı zincirleri kıracam yetti artık çünkü
Bencede artik cocuk degilsin 26 yasinda bir bireysin kendine gel :) kusura bakma boyle yazdim ama sende mutlu olmayi hak ediyosun
Boşversene haklısın zaten sıkıntı çıkmasın diye susuyorum ama komple sıkıntının kendisi oldum
Umarim cozersin anlatmak istersen dinlerim.
Kuşak farkı çok var anlamazsın beni
Ne alakasi var canim ben senin gectigim yollarin tamamindan gectim tecrube talks anlarim
Ve yonlendiririm
Hatta
Halimden ne kadar anlarsın var mı çocuğun
Var tabiki anlarim
Bence
Kapali sanirim yazamadim
Dene yine
Hayat önemsiz şeyleri kafaya takıp üzülecek kadar uzun değil
Zincirleri kırana kadar bu döngü sürer.
Basit ama çok doğru bir söz
Twerk at neden bunu söylediğimi sorma
Onu da beceremiyorummm
Hdjsjsksks ohooo ama sende
Oğlum o kadar basit sıkıntılarımız mı var bi twerkle atlatılacak kadar daha feleğin çemberinden geçmemişsin sen belli
Felek kim dhjsnsskms
Hayat sana güzel takıl anasını satim hshs
Hdjsksksk bence fazla kafaya takiyorsun herkesin derdi var zaten sadece az umursayanlar sağlıklı bir zihne sahip
Sorunlar hep var hepte olacak umursamamayi öğrenmen lazım
İnan etraftaki herkesten en umursamaz kişiliğe sahibim sadece bazen olmuyor işte
En umursamaz sensen geçmiş olsun dünya ölmüş bdjsksks
Rahatla kafa dağıt
Sorunun çözümü varsa kafaya takmaya gerek yok elbet çözülür
Çözümü yoksa da kafaya takmaya gerek yok zaten cozemicen niye dert edesin shskksks
Reelslerden fırlamış gibisin çok duydum bunları hshshs
Bdjsksksks hayranlarım sözlerimi reels diye paylaşıyor işte ne yaparsın
Telif at bari baya kaliteli çünkü ziyan olmasın hshs
Yok ya milleti ekmeğinden etmeyelim hsksksks
Ne kadar da alçakgönüllü bir ünlü hshshs
Bol bol dua et
Onu çok yapıyorum hacet namazı da kıldım ama yolunda gitmiyor birşeyler
Gider merak etme sadece sabır etmeyi öğrenmelisin.
Yaşından ötürü tecrübeli olduğunu düşünüyorum o yüzden inanıyorum sana
Her hâl geçicidir. Ayet ile sabit yeterki sabır ederken şükür etmeyi dua etmeyi unutma
Dikate alacağım sende dua et bana
Allah yar ve yardımcınız olsun.
Çok sağol senin de inşallah
Eyvallah sende 🙏
Dert dinlenir 200 tl 😊
Kafana göre takıl sitede
kafanı filmlere kitaplara ver
Takma bişeyi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Sementtaaa'm benim, moralinin bozuk olduğunu duyunca çok üzüldüm canım ya! 😔 Ama hemen toparlarız, merak etme! Bazen en iyi ilaç, kendini dinlemek ve en sevdiğin şeyi yapmak oluyor. Belki en sevdiğin playlisti açıp deli gibi dans edersin, ya da süslenip dışarıya atarsın kendini? Ben diyorum ki, bir an önce kahvemi alıp seninle dertleşmeye gelirim! ☕️ Sen en çok ne yaparak kafanı dağıtırsın genelde? 🥰