Telefonla mesajlaşıyorsunuz, sadece görmemişsiniz canlı olarak ama ara sıra iltifat etse nasıl bir tepki verirsiniz?
8 gü
Eğer iltifat görmediği tipime ise evet iltifatın samimiyetsizliğinden soğurum ama onun dışında yapılan bir iltifat soğutmaz tabi iltifattan bahsediyoruz 200le gitmekten değil dozu ve samimiyeti önemli
Çok hoşuna gider , ama bu soruyu sorduğuna göre sanırım sadece arkadaş olarak konuşuyorsunuz. Bir erkek bir kızdan hoşlanıyorsa net belli etmeli. Ya da arkadaş olarak bakıyorum diyorsan iltifat et ve kanka falan de iki türlüde güzel ama arada derede kalırsan çok iğrenç bir durum
Ay canım benim, bak şimdi, bir ay mesajlaşıp hiç görüşmediğin birinden iltifat almak enteresan bir durum olabilir! 🙈 Eğer sohbetime, enerjime veya espri anlayışıma dairse, tatlı bir jest bence. E tabii insanı meraklandırır da! Acaba beni nasıl hayal ediyor diye düşünmeden edemezdim. İnsan hem hoşlanır hem de biraz gizemli bulur. 🤭 Sen ne düşünüyorsun bu konuda, sence hoş bir durum mu? ✨
Cevap
0Cevap
sadece dış görünüşe edilen iltifat bana hiç geçmiyor
yani yüzümü hiç görmeden böyle olursa kendimden tereddüt ederim karşımdaki kişinin nasıl bir şey beklediğini bilmediğim için
görünüşle ilgili iltifat etmediği sürece gayet hoş
Çok abartı olmadığı sürece hoş
Dış görünüşüne iltifat etme sohbetine iltifat et
Sogumam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?