Buradan biriyle buluşma ayarladım ama gelmedi beni engelledi neden?

Otobüse binip benim şehre kadar geldi. Bulunduğum kafenin adını söyledim, tamam gördüm dedi, birazdan orada olacağım dedi. Bayağı onu bekledim kafede ama gelen olmadı. Sonra fark ettim ki beni engellemiş, kalkıp gittim. Çok mu çirkin bir insandım acaba diye düşünmeye başlıyorum, şimdi aşırı kalbim kırık.
Buradan biriyle buluşma ayarladım ama gelmedi beni engelledi neden?
Cevapla