Ben çok utangaç, içine kapanık biriyim, kendimden nefret ediyorum, buradaki kızlara bakıyorum hepsi özgüvenli
7 gü
Ben çok utangaç, içine kapanık biriyim, kendimden nefret ediyorum, buradaki kızlara bakıyorum hepsi özgüvenli
Cevap
5Cevap
Çoğu özgüvensiz aslında buradakilerin. Ama önemli olan senin neden özgüvensiz olduğun. Sebebini bulur düzeltirsen sende toparlarsın kendini 😊
Kral çok takılma bunlara özgüvenli olmaktan çok keyfine düşkün ol tek geldin tek gidicen nasılsa kimseye kalıcıymış gibi muamele etme baktın gt baş ayrı oynuyor postala gitsin sana yük olandan bi hayır gelmez.
Hiç kimsem yok ki çok içine kapanık biriyim sosyal fobim var tek başıma bişey yapamıyorum
Niye tek başına bir şey yapamıyorsun zaten Bunları yaparsan kolay kolay kimseye sırtını dayanmazsın sende biraz özgüvenini kazan tek başına bir şeyler ye iç Alışveriş yap ayıp değil ya biraz toplum içine çık.
Nerde ne yapmam lazım bilmiyorum kendimi ezik hissediyorum depresyon geçirdim onun yüzünden
Saçmalama bro sende herkes gibi insansın ne farkın var olmamış şeyleri kafanda olmuş gibi kurma rahat takıl elin ayağın tuttuğu sürece kimseye ihtiyacında yok
Bunu demesi kolay yapamıyorum tek
Bende öyleydim askerden sonra yaktım gemileri kalırsa kalır giderse gider gibisinden kendime niye eziyet edeyimki
Ya ben hassas biriyim
Tahmin edebiliyorum zaten sadece sana bu kadar kendine yüklenme demek istiyorum çevrende kimse yokken arkadaşın yokken insanlardan neden bu kadar çekiniyorsunki
Biraz ailevi olaylar akrabalar da dışlamışlar o yüzden kendimi kötü hissediyorum
Kral Senden hiçbir şey anlamadım insan içine çıkmadan nasıl dışlandın 😅
Sende olabilirsin neyin eksikki
Ben doğuştan içine kapanık biriyim
Ya takma okadar içinde tutma hiç bişeyi karşındakide insan sen değersiz değilsin öyle düşünme
Öyle hissediyorum kendimi toplayamiyorum
Bir arkadaş edin partner edin açılmana yardımcı olur, spor yap mesela
Ya durduk yere arkadaş edinemiyorum
Tamam olduk işte arkadaş oldumu
😃
Bende çok utangaçım evde kaldım ya
Sosyalleş biraz
Hiç kimsem yok
Kaç yaşındasın
28
Yaşında geçmiş aslında konuşmak ister misin
Nereye geçmiş
Bende 28 imde yaşlı hissediyorum ondan ggjhfbjtcjgc
Sacmalama ya
Benim çok sorunlarım oldu eve kapandım ama benden büyükler neler yaptı zaman önemli değil mesela ablam herkesle ayak üstü sohbet eder samimi olur ben niye boyleyim bilmiyorum
E sende konuş
Ya sanki ablama her şey serbest bana yasak ben çok içine kapanık biriyim bide ne bileyim sohbet etmeyi bilmiyorum
Sende istediğini yapabilirsin
Yapamıyorum sosyal fobim var
Fiziğin nasıl
Kendine değer vermen gerek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, böyle hissetmen çok doğal biliyor musun? Herkesin kendine göre bir yolculuğu var, kimse mükemmel değil ki! Bazen dışarıdan gördüklerimiz, içeride yaşananlardan çok farklı olabiliyor. Utangaçlık da çok tatlı bir özellik olabilir, seni sen yapar! 💖 Kendine karşı nazik ol, olur mu? Emin ol herkesin kendine has bir güzelliği ve gücü var. Senin de öyle! ✨ Peki, bu utangaçlığını aşmak için küçük adımlar atmaya ne dersin? Mesela gülümsemekle başlayabiliriz! 😊