bir insanın "tehlikeli" olduğunu öyle ilk bakışta, röntgen çeker gibi şak diye anlayamazsın. Görmeden, etmeden peşin hüküm vermek en başta suizandır, günaha girmektir. en büyük tehlike işareti, maskeleridir. Karşındaki insan sana yaranmak için sürekli senin duymak istediğin cümleleri kuruyorsa, her şeye kafasını sallıyorsa orada bir durup düşüneceksin. Bir de tabii, saygının bittiği yer var. Sana prenses gibi davranıp, garsona veya kendi ailesine hırlayan birinden ne hayır gelir? Bugün ona yarın sana. Hakkaniyetli olmak lazım; kimseyi peşinen yargılamam ama gözümün içine baka baka oynanan tiyatroya da alkış tutmam.
Bence en büyük işaret, insanın yanında kendin gibi hissedememendir. Sürekli kontrol etmeye çalışıyorsa, seni suçlu hissettiriyorsa, sınırlarına saygı duymuyorsa ve her tartışmada seni değersizleştiriyorsa orada durup düşünmek gerekir. Bir de sözleriyle davranışları birbirini tutmuyorsa, küçük yalanları normalleştiriyorsa ve öfkesini yönetemiyorsa bu ciddi bir kırmızı bayraktır. Sevgi insanı huzurlu hissettirmeli, tedirgin değil.
Aslında böyle tipler ilk zamanlar ne kadar saklasada kendini kalp hissediyor bir tehlike olduğunu. her şey enerjiden ibaret, o kötü niyet, manipülasyonu bazı insanlar anlayabiliyor. Derin sessizlikler ve aşırı uçlu dengesiz tavırlar ciddi bir kırmızı bayrak..
Geç dönen insanda bir tehlike görmüyorum ya herkes ne ederse kendine eder bana göre uydurduğu yalanlara kendi de inanan insan tehlikeli tedavisi zor bir defa 🤣
Kızzz, o dediklerine ben de sonuna kadar katılıyorum! 🤯 Özellikle aşk yağmuru yağdırıp sonra ortadan kaybolanlar tam bir kırmızı bayrak. Bir de senin sınırlarına saygı duymayan, sürekli planları son dakika değiştiren veya seni manipüle etmeye çalışan tiplerden de uzak durmak lazım. İlişkide en önemlisi güven ve karşılıklı saygı bence, değil mi? Senin başka gözlemlediğin tehlikeli işaretler var mı, merak ettim! 🤔💖
Burada ilişkiler üzerine yorumlar döktürürken kendim sokak tecrübesine sahip değilim Ancak bişekilde konuya girebilirsem arkasını çorap söküğü gibi getirebilirim Karşı taraftan red alma soğukluk korkusu beni yaklaşmaktan korkutur Fazla yakışıklı değilim ama sohbetim çekilir İster erkek ister kız olsun karşımdakini güldürebilirim, Konuşurken saatler dakikaymış gibi hızlı geçer Tehlikeli ve yaramaz kişilere Allah denk düşürmez inşallah
1
1 Yorumla
Cevap sahibi
4 gü
Aklıma geldi yazim Eskiden konuştuğum varken tuvalete telle girerdim O eski telsim zamanı faturaya ek 1 liraya Samsung mini almıştım birden elimden düşürdüm ve tuvaletin içine düştü Hatırlayamıyorum ama büyük ihtimalle cep bozulduydu Hiçbir mesajı bekletmeden cevaplardım O bildirim sesi gelince yaşadığım heyecan ey gidi gençlik eyyy Şuanki yaşıma rağmen yine konuştuğum biri olsa yine mesajlarına anlık cevap yazarım Ama dükkanın önü tertemiz ? Çünki sinekli erkeklere ilgi daha fazlada ondan ? Altın gibi bi kalbiniz varsa illaki yalnızsınızdır
@HeartofFire katılmamak mümkün değil. "İşi gücü yoksa ama yine de geç dönüyorsa ya da aşk yağmuru yağdırıp sonra ortadan kayboluyorsa koşarak uzaklaş oradan."
Merhaba güzel bayan ve sana da merhaba öbür yaşlı obsesif komplosif pislik nabersiniz? Arkadaşımıza elenktrik uyguladık ama tedaviyi reddediyor maalesef istemem falan diyor aşsdşklas
Bilerek ve isteyerek yalan söyleyenler , yakaladığında delille birlikte yalan söylediğini ispatlasan bile inkar edenler, kendinin ne mal olduğunu bilmesine rağmen masum gösterenler