Eski nişanlım beni polise şikayet ettikten yıllar sonra neden geri döndü, sadece eğlenmek istiyor olabilir mi?

Eski nişanlımla iki yıl önce ayrıldık. Ayrılırken tamamen bittiğini söylemişti. Ben de o dönemde öfke ve kırgınlıkla, ailesinin yanında onu başka erkeklerle kıyasladım. Sonrasında aramızda çeşitli sorunlar yaşandı ve hatta beni polise şikâyet etti.

Şimdi, iki yıl sonra tekrar geri döndü. Yaklaşık üç aydır konuşuyoruz. Ancak kendisi ciddi bir ilişki istemediğini, sadece eğlenmek istediğini söylüyor.

Merak ettiğim şey şu: Bir zamanlar beni polise şikâyet edecek kadar ileri gitmiş bir insan neden tekrar geri dönmek ister? Üstelik 41 yaşında olmasına rağmen hâlâ sadece eğlenmek istediğini söylüyor. Bunun sebebi ne olabilir?

Eski nişanlım beni polise şikayet ettikten yıllar sonra neden geri döndü, sadece eğlenmek istiyor olabilir mi?
Cevapla