Yaşı 40 civarı, koca göbek olmayan yanıma yakışır adam gibi adam nerede be, şans yok 😏
11 gü
Yaşı 40 civarı, koca göbek olmayan yanıma yakışır adam gibi adam nerede be, şans yok 😏
Böyle insanlar var ama doğru kişiyi bulmak zaman alabiliyor, yaş ilerledikçe beklentiler daha netleştiği için seçenekler azalmış gibi görünebilir. Şans kadar doğru ortamlar ve sabır da önemli umudu tamamen kaybetmemek gerekir. 😊
Onun umudu kalmamış ki, k. s ye kadar düştüyse umutsuz vaka
@BaYerNLi_RS ahaha😂 komiksin belki de soru troldur
Aşkooom, hiç moralini bozma böyle ya! 💖 Bazen aradığımızı bulmak zor gibi gelse de, inan bana o doğru kişi bir yerlerde mutlaka vardır. Sen sadece kalbini açık tut ve enerjini düşürme. Unutma, doğru insan doğru zamanda çıkar karşına. Belki de şimdi odaklanman gereken şey, senin ne kadar harika bir kadın olduğun! Sen de neler arıyorsun peki bir erkekte? 😉
Cevap
27Cevap
Kız buna dönecek az kalmış🤣🤣
Ahaha🤣🤣🤣 ne dedi ne dedi
Allah seni🤣 gülmekten öldüm mnyk keltos. Nereden buldun bunu🤣
Yok be. Ben öyle olmam kendimden biliyorum🤣
Ah be hafif göbek var ordan kacirdik piyangoyu yine gol degil hakim bey 😅
Halime hanım😂 azıcık ise olabilir belki, görmeden bişey denemez
PP yapmalısın diyorum😉
Hepsini kaptılar. Sen açıkta kaldın maalesef? Bu yaşa kadar beklememeliydin.
Yok iyi ki bekledim
Aferin sana!
Tanımlara uyuyorum aslında ama evlilik düşünmüyorum ben :D
Görelim seni o konuyu konuşuruz
Belki bende o kafadayimdir bilemezsin konuşmadan
Dediğim gibi olduğunu profilde kanıtla önce fotoyla😏😉
Şartlara uyduğunu sen söyledin 😉
Sana söylenecek tek söz, seni kimse çekmez, bu yüzden kalmışsin belli ki. Görmediğim biriyle kim niye konuşsun ne çıkar kim bilir
Hanımefendi, gizli profiliniz var, daha profilinizi bile açmadan benden pp istiyorsunuz. Daha selamlaşmadan, kim olduğumu öğrenmeden pp'ye fotoğrafını koy diye şart koşuyorsunuz. Şu tabloya bakınca hangimiz daha çekilmez sizce? :)
Yani lütfen, ben saygılı bir şekilde sizin şahsınıza tek laf etmeden, böyle şeyler olursa olmaz... diyorum. Bol şans diyorum, siz de aynı dille yazıp bol şans diyeceğinize bana laf sokmaya çalışıyorsunuz. Burada ben mi çekilmezim yoksa siz mi? :)
Neyse, ucuz yırttık yine. Hadi hoşçakal ve bol şans. Beni de engelle lütfen tekrar denkleşmeyelim.
Ahaha🤣 hadi by
40 yaş civarı arıyorsun bide instagram dm kutundan bulursun ya
Kutu da da yok🤣
Ne çocuğu ne doğurması ya. Kafayı yemiş millet üremekle
Allah korusun zaten ne işim olur çocuk çolukla
1.80 boy 75 kilo atletik bir erkek için boyun uygun mu?
Kac olmalı boy 180 mi 😂 ölçüşecek miyiz
Boy ölçüşecek ve şaka yapacak kadar iyi arkadaş olabileceğim bir sevgilim olsun isterdim 😅🤣😂🤣🤣
Herkes istiyor da😉 boyla değil her konuda boy ölçüsmek gerekir😂180 yanında cüce kalmıyorum bu arada
Detaya girmek gerekirse 1,60 ila 1,66 boyunda lisans mezunu mümkünse İstanbul'da yaşayan köprücük kemiği belli olan biri olsun o zaman 😎😎
Ahaha siparişe bak😂 hemen üretiliyor
Peki siz bu kriterlere ne kadar uyuyorsunuz kim bilir pp var mı
🤣😂🤣🤣 Birde kavgacı koç burcu kadını olmasın 👍
Kavgacı kadınlar çok itici.
Ohoooo senin kriter bitmiyor sende ne var onu söyle😂
Tipi düzgün biriyim koca göbek yok kel değilim fodul ve hödükte değilim. 😅😂🤣🤣
Olabilir ama yine de iyi olup olmadığını Pp de görmek lazım. Ne yazarsan yaz gizli gizli
Biz daha önce konuştuk mu?
Nereden bileyim bunu gizli gizli 😂 ama sanmam çünkü ben kimseyle iletişimim yok genel olarak
Sarışın ve renkli gözlü müsün?
Biz konuştuk ve bu yüzden ben iletişimi kestim diye hatırlıyorum.
Yok değilim
Yaşın kaç
Yaşımı söylemeyim şimdilik resim gönderme aşamasına gelirsek tahmin edersin. Sende 30 yaşından küçüksen çocuk bakıcılığı yapmak istemem.
Ben zaten yazdım olması gereken yaşı detayda
Yaş kaç ama hem profilde resim varsa olabilir
Yaş 40 civarı pp resim yok konuşup uygun görürsem resim atarım.
Uygun görürsem ne demek🤣
Ben neye göre uygun göreceğim o zaman 🤣
O yüzden konuşalım diyorum 👍
Beklentiler uyuşursa bakarız olmadı teşekkür eder yolumuza bakarız.
İlk izlenim?
İlk izlenimim nötr.
İlgi uyandırıcı bir tavrın var ve ne istediğini biliyor gibisin bu yüzden yazmaya devam ediyorum.
Bende senin benim hakkımda ne düşündüğünü merak ettim.
Dediğim gibi ben ilk izlenim olmadan görmeden kimse için bir fikir oluşturamam. Bu yüzden gizliyi açıp profile resmini koymanı istiyorum bir an bile olsa çok zor olmasa gerek
Boy kilo oranın kilo açısından ağır basıyorsa hiç uğraşmanı ve vakit kaybı yaşamanı istemem.
Evet haklısın resim hiç zor değil.
O zaman dediğimi yap zor değilse.
Olay zor veya kolay olması değil asıl mesele zor gelse bile değecek kişi için uğraş vermek 👍
Bu şekilde emrivaki konuşan biri için kılımı bile kıpırdatmam.
Yanıma yakısacağını bilsem tamam da işte, bebek gibi olman lazım.
Sen o bebek gibiye uygun olduğunu nereden çıkardın😂 önce aynaya bak
Tüm çirkinlerin ortak iddiası zaten bu soylediğin :D
Hayır konu denklik.. Sen Bebek gibiye uygun değilsin ki ama hepiniz aynaya bakmadan kusursuz en iyisi benim olsun diyecek kadar bencilsiniz. İnsan dengini arar en iyisini değil
Kanka sen davul olabilirsin. Davul dengi dengine derler ya boyle eşleşebilirsin. Ben davul değilim :) DOlayısıyıla boyle saçma kriterler benim nezdimde yok. Zaten bugune kadar birlikte olduğum kadınların hepsi benim yakısıklılığımdan iyidi. Erkeğin bebek gibi olanını aramak , bu yaşa kadar neden bulamadığın belli oldu.
Ahaha🤣 davula benzeyen sensin benim uzaktan yakından ilgim yok
Kız bu benzetmeyi yapıyorsunuz ya dengi dengi diye ona dedim. Ne biliyim davulamı benziyorsun zurnayama ahhahaha
Senin zurnaya benzediğin kesin🤣 birde keçiye o sakal ne öyle aman kalsın. Valla senin gibisinin yanında sevgili olanların Zevkine tüküreyim. Bebek arayan yok ama bir gerçek varki herkesin dengi farklı. Neyse by
her şey uyuyor yaş 37 ama evlilik diye bir durumu hemen düşünmüyorum 🙏
Yaş 37 ama 😅
40 civarı diyor işte, 37 minnak mı beee😂
Hemen nikah dedim sanki.. Nerede yazıyor öyle bişey🤣
Hemen nikah yoksa o iş oldu. Ama önce başkasına bakalım demişsin. Şansımı kaybettim😂
40 a ne kalmış şurada 😅
Ahaha🤣 yorumlar aynı anda geliyor nasıl yetişeyim
Evet az kalmış😂 Yaşlı kategorisindeyim artık sanırım😂
Yuh neresi yaşlı.. Siz önce bir yaşlı kaç onu öğrenin🤣
Bilmem. Burdakiler bizim yaşlara amca diyor😂
Onlar bebe çünkü ergen tüyü bitmemiş🤣 ne bekliyorsun
Doğru aslında. Aahh ahh biz olgunları anlamıyorlar😂
Anlamalarini beklemen hata 🤣 yaşı yetmez
Aynen öyle. Tamam hadi anlaştık nikah zamanı
Ne nikahı🤣 rüyandq görürsün
Oltaladım, evlenmem demiştim başta😒
Oktaya gelen kim🤣
Tamam boşanıyoruz bitti. Çocuklari sen al evi arabayı ben kib bye
Yok ya.. Tam tersi hem ne çocuğu🤣 geç bunu
Hayır onlar çocuk! Anneleri bakmalı. Ne demek ne çocuğu? Çocuklarını red mi ediyorsun aman Allah'ım nasıl ana bu püüğ
Çocuk yapan kim. Cok beklersin.🤣 bu ülkede böyle zaten at çocuğu anaya, baba olacak keyfine devam etsin oldu😉 gözlerim doldu
Anasın bakacaksın😒 Sus kadın, otur yemeğini yap, çocuk bak
Yine sen misin acaba?
Bazıkarına gizlisin profile foto koy yazmışsın, evet kesin sensin 🤣🤣
Sende kesin yine odun dimi Başar 😂 sessiz kaldım yine devam ediyorsun yazmaya
Valla yazmaya devam eden sensin aslında 🤣🤣 sürekli adam yok diye soru soruyorsun, inadın da inat yani 🤣 Bu arada Başar ne onu anlamadım
Tuuuh kaçırdın. Ben vardım ama kaptilar😀
Olmayan şans
Ne isle mesgulsun
Gizli gizli neyin sorgusu bu
Al ciktim
Bu yaşta neyi neden soruyorsun ki.
Hem diplomaya göre mi karar vereceksin🤣
Geri gizlenmiş🤣 öyle korkak buradakiler
Yazsaydın. Bir şans verdim kullanmadinn senin kaybin😀
Yaşın küçük
Yaşım 44
E kaptılar dedin ya.. Ne yapalım seni daha🤣
Sohbet muhabbet iste😀😀
Yok olmaz. Gerek yok
Okay
İtin yoldaşı it olur
Kartalli sus sen ağzını açma yine🤣
Kendine çok güvenme. Gelirim oraya alırım façani aşağı bende yakınım sana 🤣
Belki vardır hangi şehirdesin
İstanbul gezen adam. Beni de götür gittiğin yere bayılıyorum gezmeye
Nereye gidiyoruz
Olmaz öyle 🤣 sen var ya çok çapkın birine benziyorsun. Seninle yola giden yolda kalır gibi
Çapkınim demeni beklemiyordum zaten🤣
Önce güven vermen lazım ki seninle gelebileyim😉
Zaten görünüm de hiç güven vermiyor ya. Message boxin closed
Senin yaşın kaç sen balık etli misin
Niye balık olayım hayırdır🤣
Niye olamaz mı sana her yaş düşer mi
Evet bende sorun yok da ben kimseyi yanıma yakıştıramıyorum
Neden ki böyle boşlukta olmuyorsun ama sana küçüklerr çok yürür yaşlılar mı
Hepsi de oluyor
Sen belli çok boşluktasın her zaman kaaçmışsın kaçtıkça için dolu olu olmuştur her yaşın en ufak ilgisi sana iyi gerlir ama tesettürlü müsün
Tkp et konulaşım halka açık yazamıyorsun
Sans ayagina geliyor sen geri tepiyorsun bence bana oyle geldi 😀
Yoo nereden çıkardın bunu
Senin yaş kaç nerelisin
yaş 40 da eledi
Boyle varsa beni sevsin yaa
Yaş kaç tatlım
Yaştan kaybettik ya
Konuşalım bı
Kaybettiğini kendin söyledin daha neyi konuşalım🤣
tuh bende olgun seviyodum bide
Abla senin yaş kaç sen ne arıyorsun
Abdest al namaz kıl desek zoruna gider
Hep yaptığım şey
Bulun bulun
Ara ara bulursun burada.
Kiyaamam be :)
Hmm.
38 olur mu
Görelim
Ok dm ye
Profil yap
Ok
Elendin mi :)
İlgisi yok teşekkürler cesaretin için ama Ankaraymis olmaz. Ben İstanbul
Aaaa İstanbul’da olsaydım olacakmıydı
Tam bir kadının en güzel yaşları
Ara ara bulursun
Var ben nedersin
Bulursun az kalmiş
Kızlardan şaşma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?