Neden 30 yaşından sonra işe giren bazıları kendini bir şey sanıyor, sizce sebebi ne?

Cahiliseniz insanlara bunu söyleyin kandırmaya çalışmayın yüzünüzden zaten belli oluyor tiksiniyorum gerçekten sizce?

Neden 30 yaşından sonra işe giren bazıları kendini bir şey sanıyor, sizce sebebi ne?
Cevapla