Benden önce biri olmuşsa neden kabul etmek zorundayım?

Benden önce hayatında biri olmuşsa ve benim olmamışsa neden kabul edeyim, benden önce biriyle öpüşmüşse neresi temiz bunun, benden öncekilerin tükürüğü var, ayrıca neden benden farklı olarak geçmişi olmuş birini kabul etmedim diye kızlar tarafından istenmiyorum

Benden önce biri olmuşsa neden kabul etmek zorundayım?
Cevapla