Sanaldan biriyle tanıştım buluşacaktık sonradan cıvıtınca vazgeçtim doğru mu yaptım?

Tanışmak adına buluşma planlamıştık. Fakat bu kişi daha buluşmadan mesajlarda sürekli iltifatlar öpücük kalp çiçek emojileri göndermeye başlayınca vazgeçtim daha iki gündür konuştuğu birine insan nasıl bu kadar yakın davranabilir aklım almıyor kendisinden etkilenmiştim böyle yapmasaydı buluşacaktım bütün hayallerim suya düştü :/
Sanaldan biriyle tanıştım buluşacaktık sonradan cıvıtınca vazgeçtim doğru mu yaptım?
Cevapla