çocuk arkadaşlarımın arkadaşı ve beni bayadır beğeniyordu, birkaç kere istek atmıştı, kabul etmemiştim. Bir gün şans vermek istedim, takipleştik. Heyecandan arkadaşlarımın yanına gitti, söyledi, ne yazmalıyım diye sordu, hatta o kadar hevesliydi. 2 hafta kadar konuştuk, birden soğuk yapmaya başladı, bir gün hiç yazmadı, sonrasında devam etmek istemiyorum dedi. Arkadaşlarıma da eski sevgilisine çok benzediğimi, konuşmamın, hareketlerimin, tipimin, memleketimizin aynı olduğunu, hatta ismimiz de benziyor, o kızı hatırlattığımı söylemiş, kızı unuttuğunu da söylüyor ama ben çok heveslenmiştim, çok hırs yaptım. Bana geri yazar mı ya da yazması için ne yapabilirim
12 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer