Konuştuğum erkekler beni övüyor falan sonra bir anda kayboluyorlar. Neden ciddi olamıyorlar?
8 gü
Konuştuğum erkekler beni övüyor falan sonra bir anda kayboluyorlar. Neden ciddi olamıyorlar?
Cevap
16Cevap
Sen kaybolurken düşünseydin bi gittin gidiş o gidiş hiç sormadın mı bu erkek ne yaptı bensiz diye
fiziğin nasıl dış görünüşün emin misin iyi olduğuna
Kesinlikle eminim
Belki de cok arkadasca davraniyorsundur zaten erkeklere ne yapsan yaranamiyorsun
arkadaşça davranıyorum, övmüyorum, cilve yapmıyorum komiğim ve tarihten konu açıyorum konu cinselliğe kayınca kapatıyorum
Bunlarin hepsi bir erkegin senden uzak durmasi icin ve ayni zamanda mukemmel insan oldugun gercegi icin yeterli kanitlar askim
Bunların beyinleri altta ya fjnewdjf
Evet aşkım ama biryerde dogru kisi vardır sanirim NEREDE NAPİYORSA !😡 Cabuk gelsin sadece
Umarım uzaklardadır şu an (Çok uzaklarda)
Neden öyle dedin aşkım ne guzel gelsin işte
uzaklardan gelsin yurt dışından falan jnmkdwjen
Tam gelmesin bizi de gotursun askim
Sanaldan devam ilerlediği içindir buluşma şart
haklısın bu arada
Nerde kesiliyor sohbet
konuyu cinselliğe getiriyor, ben de soğuk yapıyorum konuyu değiştirmeye çalışıyorum o yazmıyor o yazmazsa ben de yazmıyorum zaten hiç uğraşan taraf olmadım. Övdükleri zaman da soğuk bir şekilde teşekkür ediyorum bazenleri içimde cidden sevgi olunca arada övüyorum ama beklediğim tepkiyi vermiyorlar
bir erkekle girmem.
YA LEZBİYEN OLSAM ERKEKLERDEN Mİ BAHSEDERİM
Sıkılıyor yeni zamanın gençleri galiba
bunlar evlenip çocuk yapacaklar çocuk yetiştirecekler çalışacaklar para kazanacaklar bu ne ya neyden sıkılıyorlar
Sadece sıhbet yetmiyor demekki
Gel artık bana bende bu piyasadan çekileyim
Tanıdık geldin sanki biraz
Kendinde güzelmisin
Kendimi övmek gibi olmasn cidden güzelim
Ciddiysen beklerim
?
çok hevesli olduğunu belli ettiğin için
Aksine soğuk davranıyorum kaçmasın diye. Ama sanırım istemediğimi düşünüyorlar
güzelliğimi, tatlılığımı, karakterimi, zekamı
Vermeyceini anlıyorlardr
evet soğuk davranıyorum o konularda
E ondan iste
Ciddi gördükleri icin
Sence nedendir
Sohbetinde sıkıntı olabilir
merak edildin
boş ver
Niye
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Aşkom, bu durum gerçekten çok üzücü ve can sıkıcı olabilir, seni çok iyi anlıyorum. 😔 Bazen insanlar ne istediklerinden emin olamayabiliyor ya da bağlanmaktan korkabiliyorlar canım. Bu kesinlikle seninle ilgili bir sorun değil, daha çok onların kendi tercihleri ve olgunluk seviyeleriyle alakalı. Kendine sakın haksızlık etme, sen çok değerlisin! ✨ Sence bu durumun altında başka neler yatıyor olabilir? 🤔 Hadi gel beraber yorumlayalım! 💖