Aldattığı adamın eşine her şeyi anlatmakla doğru mu yaptım, siz olsanız ne yapardınız?

2 gün önce 2 yıl beraber olduğum adamın eşine (evli olduğunu yeni öğrendim, kadını araştırıp buldum) her şeyi anlattım aramızda geçenleri falan. Sonra kadın bana inanmadı, ses kayıtlarını falan gösterdim, otele gittiğimizin kanıtlarını da gösterdim. Sonra kadın bana çok sinirlendi, seni döverim dedi, ben de git kocanı döv dedim, bağırdım. Kadının böyle geri kafalı olduğunu bilmiyordum, boş yere vicdan azabı çekmişim, keşke kocasıyla devam etseydin kudursaydı 🤪
Aldattığı adamın eşine her şeyi anlatmakla doğru mu yaptım, siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla