Şimdi şöyle; ben bu adamla geçen sene tanıştım nişanlısından ayrılacağını söylüyordu hatta bir ara ayrıldığını dahi söyledi. Bana nişanlısıyla olan ayrılık konuşmasını dahi okuttu fakat o kişi arkadaşıymış yani yalan söylemiş. Bir yıl böyle yalanlarla oyunlarla geçti. Evleneceği kişinin kuzeni olduğunu öğrendim, öz kuzeni.. Kızın hiçbir şeyden haberi yok. Benimle görüştükten üç gün sonra evlendi ve ben bunu kendi çabalarımla öğrendim. Balayının üçüncü günü arayıp ağladı, özlediğini söyledi. Benimki de cahillik görüşmeyi devam ettirdim. Bu sefer de boşanacağına inandırmaya çalıştı. Neyse üç ay da evliyken görüştük. Lütfen beni yargılamayın, artık onunla görüşmüyorum. Karısıyla hiçbir şey olmamış gibi mutlu olması umrumda değil, benim umrumda olan o kızın bu ihaneti öğrenip daha fazla aptal yerine konmaması. Bunu yaptığımda adam bana zarar verebilir ama ben bu vicdan azabıyla daha fazla yaşamak istemiyorum. Şimdiden cevaplarınız için teşekkürler.
Güncellemeler
+1 yıl
Niye hep erkekler cevap verdi kızlar siz de yazın..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer