Sonra karşındaki beni görüp adım atınca anında soğuyorum, bir daha asla çekici gelmiyor. Hem birine aşık olmak istiyorum hem de olamıyorum. Sebebi ne olabilir
9 gü
Sonra karşındaki beni görüp adım atınca anında soğuyorum, bir daha asla çekici gelmiyor. Hem birine aşık olmak istiyorum hem de olamıyorum. Sebebi ne olabilir
Kafandaki kurguladığın mükemmel o'nla gerçek hayatta karşılaştığın o aynı değil. Asıl sebebi bu, çözümü ise ya seni kendine aşık edicek birisi ki gözün aşktan dolayı iyiyi kötüyü ayırt edemesin ya da kendini ilişkilerden uzak tutacaksın aşık olacagin birini bulana kadar. Eğer tam olarak sevmediğin biriyle birlikte olursan karşındaki kişinin duygularını incitir kalbini kırarsın. Böyle biseyi kimseye yaşatma hakkımız yok yoksa ıssız adamdaki alper gibi olur ne istediğini bilmeden karşındakini üzersin.
Kimse âşık olunacak kadar mükemmel ya da özel değil. Gelip, geçici heveslerden başka bir şey değil. Uzaktan her şey çok güzel gelir. Konuşunca, tanışınca insanların çok da düşündüğümüz, istediğimiz gibi olmadığı ortaya çıkıyor.
Belki de ondandır ama bu 8. Kişi oldu galiba
Hoşlandığın herkes de gelip açılıyo he, iyi yine şanslısın he 😃😃 millet diyo kimlere bakıyoz, gidiyo kekolar bizi buluyo
Çevrem geniş iş yerimden de tanıyorlar
İşin garibi de mesela sen hoşlanabiliyorsun birilerinden. Ben kimseden hoşlanamıyorum ya, illa bir kılıf bulup "yok be bundan da olmaz, yakışmaz bana" diyorum her seferinde. Birini sevmenin, güvenmenin çok zor olduğunu düşünüyorum. Sanki idam kararı verilmiş bir suçlunun masum mu yoksa değil mi diye son kararı verecek olan bir yargıç gibi verilmesi çok zor bir kararmış, çok ciddi bir meseleymiş gibi hissediyorum. Mаlın tekiyim belki de, mаl mаl yaşayıp öleceğim.
Canım benim, bu his aslında sandığından daha yaygın, merak etme! 🥰 Sanki aşkın kendisinden çok, o kovalama ve "görülme" heyecanı seni daha çok sarmış gibi geliyor bana. Yani o ilk adımı atma telaşı ve ardından gelen beğeni hissi, asıl amacın değil de, bir oyun gibi geliyor olabilir. Belki de henüz gerçekten ne aradığını keşfetme yolculuğundasındır. Kendini tanımak süper bir şey! 😉 Sence de, bu durumun altında daha derin bir sebep yatıyor olabilir mi? 🤔
Cevap
5Cevap
Belki de kafanda kurduğun kişiyle gerçek hayattaki hali örtüşmeyince o heyecan bir anda kayboluyordur...
Olma ihtimali yüksek
Bence de olabilir, bazen uzaktan çok etkileyen şey yakına gelince aynı hissi vermiyor.. gizem seviyorsun
Birden ilgiye boğulmak beni çok korkutuyor
fazla ilgi güzel hissettirmekten çok bunaltıcı gelebiliyor.. bencede saçma ve yapmacik... gerektiği kadar olmali
Evett
Burç?
İlgi vermeyi seviyorsun ama İlgi almayı sevmiyorsun çok garip
Beni en iyi anlatan söz bu
Genelde kızlar ilgiyi sever sende ki sorun çözülür mü oda şüpheli Allah yardım etsin
İligide istiyorum ama sonra bu kişi o kişi değil hissine kapılıyorum bütün büyü bozuluyor gözümde prens kurbağaya dönüşüyor
Bu kişi o kişi değilse oni etkilemeye çalışma bos ver gitsin
Sen seçildin recep diye seni dövmek iyi gelir gibi
Elimde değil birinin ahı fena çıkacak benden
oluyor bazen böyle kıvranmalar :D
Bilerekte yapmıyorum
çokta takılma rahat ol
Canın dayak istiyo tatlim snjxjx
Gizem sen misin jsjskssksk
Ruh sağlığın bozuk galiba.
Galiba evet
Vican azabım uyutmuyor
Hayır
Cikve yap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?