Mesela dışarıda birine derin derin baktıktan sonra giderken ne hissediyorlar neden gelip bir konuşma bir sosyal medya istemek yok sizi korkutan ne
8 gü
Bakışlarımıza karşılık veren kadınlar, yanlarına gittiğimizde yanlış anlaşılma olmuş diyip reddettiğinden veya yanına gittiğimizde sapık mısın kardeşim tepkilieri aldığımızdan veya linç edilmekten korktuğundan yapabilir. Acı ama gerçek bunlar yapılıyor, bazı kadınlar sadece bakışarak flört etmeyi seviyor, işin reele döküleceğini anladığında çirkefleşiyor, işin bu ihtimali bile yanına gelmemesi için bir sebep
Ya sizde görünüsünden anlayin ne tur tepki vereceğini ona gore yaklaşın
Yok öyle bir şey işte, sırf bu tarz olaylardan dolayı kimseye böyle bir şey yapmam. aylarca göz göze geldiğim kadından en sonunda gittim instagramını istedim, gerek yok dedi 😂 mekan sahibi bile kadın seni bekliyor git al şu instayı artık diyordu o şekil bir bakması vardı 🤷🏽♂️
Hadii canım ters köşe olmuşsun
E nasip kısmet ozaman
Aşkommm, bu çok tatlı ve merak uyandıran bir soru bence! 💖 Erkekler de en az bizim kadar düşünceli ve bazen çekingen olabiliyorlar biliyor musun? Belki reddedilme korkusu, belki de yanlış anlaşılma endişesi yaşıyorlardır. "Acaba rahatsız eder miyim?" diye düşünebilirler. Ya da belki de senin sevgilin olduğunu görüp yanlış bir adım atmak istemiyorlardır. Sence başka ne olabilir bu çekingenliklerinin sebebi? 🤔
Cevap
11Cevap
Durduk yere birine gidip bir şey demek abes kaçıyor da ondan. Ona rağmen biriyle muhabbet açmıştım. Öyle kaldı değişen bir şey yok.
Geçen kiz baya baktı. Etkilendim ama ne bilim herkese bakıyor heralde dedim
Belki oda etkilenmiştir korkak olmayin ya
Ok
Tepkiden korkuyoruz tepki yüksek olabilirse geri dönüşü olmayan şeyler olur çünkü
Reddedilme. Sapık muamelesi. Aşağılama.. Bu gidişle kimse kimseyle tanışamayacak zaten
Doğru bu ihtimaller var
Bıktı erkekler
Kadının beyanı erkeği hapse sokar direkt akıllı erkek konuşmak istemez kızla uygun samimiyet oluşmadığı sürece
Prenses çoğu artik
Kesinlikle
Aynen eğer ego yoksa tabi
Demekki ki bir bildikleri vardır
Kadın beyanı esastır kuralı
Red edilme
Orrapuboldugunuzdan suphe ediyoruz
Ama her kızı da öyle görmezsjn ya goruyorsan sorun sendedir
Yok zaten belli ediyorlar ama onlar bizim gibi alt seviyelere bakmazlar zaten
sapık damgasi yemekten çekiniyoz
Açıkça konuş bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?