Sevgilim 1 yıldır hâlâ evini görmedin neden evde birlikte yemek yapmıyoruz vakit geçirmiyoruz bana güvenmiyorsun dedi. Kimse aptal değil amaç belli.
Ben de istediğim için onu evime davet ettim. Dışarıda vakit geçirdik o başka ilçede ben başka ilçede oturuyoruz. Neyse metroya bindik eve yaklaşırken içimi büyük bir huzursuzluk kapladı.
Ailem bana güveniyordu ve ben o güveni harcamak üzereydim. Sıkıntım büyüdü. Özür dilerim ama yapamam geri dön lütfen dedim.
Vedalaşırken öpmek istedim uzak durdu ve gitti. Sonrası kıyamet. Telefonu bir aldım hakaret küfür kıyamet. Haysiyetsiz kadın madem istemiyordun neden çağırdın onca yolu getirdin oyun mu oynadın o.. pu o... pu çocuğu vs vs
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer