Eşim 30 yaşında. Asla sevgisini göstermiyor ama içten içe beni düşündüğünü de biliyorum. Ama sanki yemin etmiş sevgisini göstermeyecek diye, hep kaba tersliyor beni. Bu durumu nasıl aşabilirim?
7 gü
Eşim 30 yaşında. Asla sevgisini göstermiyor ama içten içe beni düşündüğünü de biliyorum. Ama sanki yemin etmiş sevgisini göstermeyecek diye, hep kaba tersliyor beni. Bu durumu nasıl aşabilirim?
Çünkü fazlasıyla üzerine düşmüşsün. Kendi kişiliğini geri planda bırakmışsın... Ne yaparsam yapayım bu kadın beni sevecek diye düşünüyor... Önce bu algıyı kırmalısın... Onun elinin altında olmadığını hissetmeli. Senin bir eşya değil birey olduğunun farkına varmalı
Canım gösterilmeyen sevginin bi değeri yoktur. Duvarında içten içe beni sevdiğini düşinebilirim ama duvar duvardır işte. Sevginin esas varlığı davranışlarla belli olur. Erkeklerde sevdiklerini çok kolay belli ederler. Erkekler basit varlıklardır. Eğer belli etmiyorsa zaten sevmiyor demektir. Karşındaki bi kadın değil. Kendini yerine koyma onun. Senin gibi gizli yaşayamaz duygularını. Göstermiyorsa sevmiyordur. Ve hayatta iki şeye çare yoktur ölüme ve sevmeyene.
Aşkooom, bu durum gerçekten kalbini kırıyordur eminim, çok üzüldüm senin adına 🥺. Bazen insanlar sevgilerini farklı şekillerde gösterirler ama seninki biraz kafa karıştırıcı olmuş. Belki onunla nazikçe, onu suçlamadan duygularını konuşmayı denesen? Ona ne kadar ihtiyacın olduğunu, nasıl hissettiğini anlatabilirsin. Erkekler bazen bazı şeyleri direkt söyleyince daha iyi anlıyorlar. Konuşunca nasıl bir tepki verir sence? ✨💖
Cevap
6Cevap
Seni arzulayıp yükseliyor mu sahipleniyor mu
kadınsal yöntemlerini kullanırsan kölen gibi davranabilir sana benim iş yerimde 46 yaşında sekreter bir kadın vardı beni öyle baştan çıkardı ki ne dese yapardım
Sen kendini onun içinde sana karşı sevgisi olduğuna inandırmış olabilir misin
Ne diyipte terslıyor
bazı insanalr içinden sever :d
İyu yapıyor simariyrosunuz
Kaç yıldır evlisin
Tipik odun işte
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?