Benim gibi olan var mı acaba? Bende mi sorun var?

Birisi güvenimi kırınca bir daha eskisi gibi olamıyorum, olsam da güvenemiyorum ve o ilişki ya da arkadaşlık uzun sürmüyor bir de, birisinden soğuyunca da aynısı oluyor. Kafamda bir süre veriyorum, o süreye kadar bir şeyler değişmezse bitti artık benim için. Ama karşı tarafa ben yanlış yaptıysam da çok pişman oluyorum, yüzsüzlük yapmamak için zor tutuyorum kendimi.

Benim gibi olan var mı acaba? Bende mi sorun var?
Cevapla