Beyler sorum size, ben 5 ay önce aynı fakülteden bir çocuğa tanışma mesajı attım, bana ilişki istemediğini söyleyip takipten çıkarttı. Aradan 1 ay geçti, LinkedIn'den ekledi, kabul ettim. Sonra sürekli karşılaşmamıza rağmen bir şey olmadı aramızda. Geçen gün de yolda beni görünce arabasıyla şarkı açıp önümden geçti, gideceği yoldan sapıp benim olduğum yola geldi tekrar yani. Sonra U dönüşü yaptı, beni geçince yeniden yanımdan geçip bu sefer gideceği yola, yani geldiği yola tekrar döndü. Reddeden erkek neden bu davranışları sergiler? Bu çocuk çok kariyer odaklı birisi ve daha önce kimseyi de bir kızla birlikte görmemiş. Bunları göz önüne alarak yorumlar mısınız?
12 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer