bir kadın asker veya özel harekatçıyla sevgili olur muydunuz? onlar hakkında ne düşünüyorsunuz


nasıl bakacaklar kral normal kızlara nasıl bakıyorlarsa sana da aynı bakarlar çünkü avmde ya da dışarda kamuflajla gezmeyeceğine göre onu da geç alnında yazmayacak ama alışkanlıktan dolayı saçını sürekli topuz yapar normalde de taktik polar pantolon e gömlek giyersen dikkat çekersin gıptık la bu garı kesin derler başka da bi bakış açısı olmaz diye düşünüyorum
Teşekkürler 🙏🇹🇷
O da bir meslek sonuçta asker olsa çalışma saatleri belli genel olarak, özel harekâtçı olsa zor olur gerçekten yan yana gelip de vakit geçirmek daha zor olurdu
Ocak ayında terhis oldum askerden üniformam da var botlara kadar yüzbaşı apoletleriyle birlikte bölük komutanım sağolsun adeta abilik yaptı komutanlıktan ziyade
Bölüğün genel şoförü olacaktım normalde sağlık raporu geçmeyince çaycı oldum ahahaha küçük bir çay ocağı vardı onu işlettim
Ne parası ya çay getir götür kahve getir götür tavaf ettik anca
Sadece komutanlara hizmet ediyordum benden öncekiler de para almıyorlardı öyle sistem yok olduğum bölükte
Cevap
45Cevap
Olabilir neden olmasın muhabbet yerinde kafalar uyumlu olduktan sonra
Şapka taktı diye askerim diyor, millet de yemiş bal gibi 🤣 ne kadar m. l dolu burası. Kimse de demiyor bu asker değil diye🤣 keklenmeye hazırlar
Saygı duyarım. Ama kadınların böyle askeri işler ile ilgilenmesini istemem
Neye asla dersen o olur hayatinda o yuzden beyaz onluklu insanlara iyi davranin lütfen 😅😅😅
Mesleğine saygım sonsuzdur ama olmamayı tercih ediyorum. Mesleğinde başarılar.
Seni özel harekat yapmazlar ölçülerin müsait değil
Ben diğer soruna gelmiştim, gizli hayranınım. Düşmanın olayım vur beni <3
27 yaşındamısın gerçekten. Ben 58 yaşındayım. Aşkın yaşı olmaz bence
Olsun ruhum genç ama
Albayım hem
O kadar bilgi veremiyorum maalesef
@B_berkan_N niye kapalı? Sevmek suç mu? Suçsa cezamı çekmeye razıyım.
Geç kaldınız bunun için başka yerde arayın
Leydim size aşık oldum, bilin istedim. Her sorunuza geleceğim :*
Daha önce özel harekatçı tadınıdıgım kadınlar oldu. O dişil hava gidiyor
Beni tuttular olarak bakarım 😄
Piyade mi jcjcjjc
Takp attım nasıl baktığımı dmde anlatmak istiyorum bana yazarmısın lütfen?
Yok daha memeler severiz
Düşmana göster geri cek
Olmamam için bir sebep var mı?
Olunur neden olunmasin korur beni 😀
Ben seksi buluyorum libidom artıyor
Çok cool olduklarını düşünüyorum
Tabi ki de olurum beni korur işte ne güzel
Mal kafandaki asker kepi 🤣🤣
Sürekli onu kaybetme korkusuyla yaşayamam
meslek değil fizik önemliiii
Bi denemek lazım, denemeden bilinmez
Bilmem sanırım olmazdım
Maskülen buluyorum skfj
Ben ona bakarım da o bana bakmaz. gibi
Bence ideal kadın.
Çok çapkın olurlar dikkatli ol
Yani eğer o asker böyle ise olurdum tabii ki 😂
ooo seksi 😃
Karım olsun isterim
Maşallah be
Olurdum niye olmıyım
Üniformalı severing
Maşallah
Hiçbişi düşğnmşrem
Herkese baktıgım gibi
Korku ile mi bakılmasını istersin
Devlet memuru
Vayy guzelmissin
İyi bakarım
asker sevmiyorum
Senmisin
Alıştım diyebilirim 😂
Tanıdığım çok Poh polis kadın oldu
Çok iyi bakarım
Maşallah, hemşeriyiz birde ne güzel, Eskişehirde değilsindir heralde
Olurdum valla, hemde böylesi güzelle
Erkek gibi bisey
fetişim var yapma😁
bir şey düşünmüyoruz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?