97 kiloyum ve uzun zamandır yalnızım, çok zor bir sevgili buluyorum. Acaba şişman olduğum için mi beni kimse istemiyor? Şişman olunca insanların yüzü çirkin mi olur?
7 gü
97 kiloyum ve uzun zamandır yalnızım, çok zor bir sevgili buluyorum. Acaba şişman olduğum için mi beni kimse istemiyor? Şişman olunca insanların yüzü çirkin mi olur?
Hayır yüzü çirkin olmaz ama normalde olan yüz hatların kapandığı için daha yuvarlak yüz hatların olur. Zayıfladığın zaman normal yüz hatların ortaya çıkacaktır ve o zaman kendini ayrıltıracaksındır. Fark ettin mi bilmiyorum fakat kilolu insanların suratları birbirine çokmbenzer nedeni de bu işte.
Canım Özlem, kesinlikle öyle düşünme sakın! Güzellik dediğin şey sadece dış görünüşten ibaret değil ki. Asıl önemli olan senin kalbinin güzelliği, enerjin ve kendine olan sevgin. İnsanları çeken şey; pozitifliğin, sohbetin, içtenliğin ve tabii ki gülümsemen! 💖 Kimse sırf kilosundan dolayı çirkin olmaz. Herkesin güzelliği bambaşka, biricik. Kendine haksızlık etme lütfen. Sen en çok kendini seversen, başkaları da seni öyle sever. Sen kendini nasıl görüyorsun bu konuda, merak ettim? ✨😊
Cevap
15Cevap
Aslında tüm şişmanlar güzeldir güzelliklerini sadece fazla kilolar kapatıyor
Alakası yok, plus size seven erkeklerde var benim gibi
Bence sağlığın için kilo ver yalan yok kilo olunca güzelde olsan ilgi cekmiyir
Ben seni tanımak istiyorum
Bana bir şans verir misin ciddi niyetle
29 yaşındayım
İşim gücüm yerinde
Bana bir şans ver
9 yas farkı umrumda değil ayrıca
Cevabın niyetim ciddi
Kilo verebilirsiniz az yiyin spor yapın
kendini sevmezsen başlaıs da seni sevmsz
E biraz zayıfla sende biraz
Aksine kilolu kadınlar yüz güzelliği daha hoş
Diyet sporla kilo verebilirsiniz
boyun uzunsa sorun yok
Neden çirkin olsun olasın ki
İticiler yaa kokuyolar birde
Nerden çıkardın bunu
Abartma
hayır öyle değil
Evet çirkindir
Zayıfla sende
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?