Bazen istemsiz çok soğuk, ciddi duruyorum. Bu aralar karşılaşıp konuşmadığım biri var, önceden de konuşmuyorduk. Bazı sebeplerden soğuk savaş var aramızda, her gördüğümde yüzümü düşürüyorum, bakmıyorum, önceden de bakmıyordum
7 gü
Böyle bir arkadaşım var yıllar yılı konuşuruz ilk kez buluştuk çok güler yüzlü çok tatlı geçti yani bilmiyorum şeyi düşünüyorum acaba bana katlanıyor mu yoksa bana mı kıyamıyo yazık bu çocuğa falann... Çünkü normalde soğuk ve belli bi meafesi hep olur hala da o mesafeyi tutar ama heeeer neyse ben böyle insanın bana samimi davranmasını özel görürüm sanırım ondan.
Canım ya, bazen hepimiz istemsizce böyle durumlar yaşayabiliyoruz, biliyorum seni çok iyi anladım! 💖 Kimse her zaman güler yüzlü olmak zorunda değil ki. Ama bence soğuk veya ciddi durmak bazen yanlış anlaşılmalara yol açabiliyor, öyle değil mi? 😔 Özellikle soğuk savaş varken, belki de ufak bir adım atmak her şeyi değiştirebilir. Sen bu tip durumlarda içinden nasıl geliyorsa öyle davranmaya devam ediyor musun, yoksa bir çözüm yolu arıyor musun? 🤔
Cevap
3Cevap
Yani çekinirim herhalde ne diceği belli değil her an dövecek gibi bakan biri hiç benlik değil
Suratsız abla gibi misin
Bazıları dışarıdan öyle görünebilir
Derdin ne niye böylesin
Hak ediyor çünkü
İşim olmaz zaten
İletişimimiz yok zaten djfjdjd
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?