Hiç arkadasi olmayan asosyal biri hakkında ne düşünürsünüz?

Sosyalleşmeyi ve arkadaş ortamlarını sevmiyorum içine kapalı bi yapım var sizce bu normal mi?
Hiç arkadasi olmayan asosyal biri hakkında ne düşünürsünüz?
Cevapla