Boşanma sürecinde aldatılmanın yarattığı özlem ve güvensizlik duygusu ne zaman geçer?

Merhaba arkadaşlar ben 15 yıl evli kaldım eşimden 1 yıldır ayrıyım yani boşanma sürecindeyim 3 tane çocuğum var eşimi başka biriyle konuşurken yakaladım yani kısacası aldatıldım diyelim ama ben 1 yıl olmasına rağmen bazen duygusal olarak çok zorlanıyorum sanırım özlüyorum bu durum ne zaman geçer geçer mi yani ben korkuyorum hep böyle kalmak istemiyorum hayatıma giren insan oluyor ama bir şey var güvenemiyorum kimseye tecrübeli arkadaşlar varsa yardım istiyorum yani bu özlem geçer mi bu duygular biter mi yardımcı olursanız sevinirim

Boşanma sürecinde aldatılmanın yarattığı özlem ve güvensizlik duygusu ne zaman geçer?
Cevapla