Kendimi bir boşlukta hissediyorum, bir veda bile etmedim, intikam almak için açıklama yapmadan engelledim ama kendimi kötü hissediyorum
8 gü
Kendimi bir boşlukta hissediyorum, bir veda bile etmedim, intikam almak için açıklama yapmadan engelledim ama kendimi kötü hissediyorum
Boyum çok kısa, çirkinim, hiçbir kadın beni sevmiyor, beğenmiyor. Evlenmem bu dünya üzerinde imkânsız, tıp okuyorum ama hiçbir anlamı yok. Türk kızlarının hepsi uzun boylu ve orta boylu erkek seviyor. Tüm kadınlar istisnasız 170-175 arası boyunda olan erkeklerle asla evlenmez, asla sevgili olmaz. 155 boyundaki kısa boylu kızlar bile 180-190 arası erkek istiyor. Orta boylu kızlar orta boylu erkeklerle evleniyor, sevgili oluyor. Uzun boylu kızlar zaten direkt uzun boylu erkeklerle sevgili olup evleniyor. Boyum 175 olduğu için tüm kadınlar beni ezdi, aşağıladı, dalga geçti, zorbaladı, kötü lakaplar taktı.. İnsanların hepsinden nefret ediyorum, doğru insan yok. Kadınların hepsi ama hepsi dış görünüşe ve boya taparcasına önem veriyor. Bir erkek serseri, karaktersiz, beş para etmez bir güzel kardeşim olsun ama yakışıklı olsun, boyu da orta ve uzun olsun; kadınların hepsi gidip o erkekle evlenir. Ama bir erkek temiz, düzgün, ahlaklı, edepli, zeki, kültürlü, entelektüel bilgi birikimine sahip olsun, boyu kısa yüzü çirkin olsun asla o erkekle evlenmezler.
Ne diyon knk
Okuma yazman yok mu
Varda sorumla nealakası var
Her yere yazacam bunu içimi dökmem lazım her yerde sizle uzuj erkekleeşn aşkını görmwkten bıktık
Benim aşk acısı yaşadığım canım 167 boyundaydı
Neyin intikamını aldın ki
O da aynı şekilde bi sinirle beni yüzüstü bıraktı açıklama yapmadan her yerden engelledi bende bi şans ver barışalım dedim aynısını yapmak için
Hak etmiş o zman duygusal davranma
Öyle düşünüyodum ama bi şu anda boşluğa düştüm napcağımı bilemedim
O hepimizde olıyor bırak o çabalasın erkek değil mi ilişkiyi erkek ayakta tutar senin atacağın adım ilişkiyi itibarsızlaştırır
Çok adım attım o hiç çabalamadı şimdide büyük ihtimalle cepte görüyo
Tekrar adım atacağından emin çünkü
Malesefff ve adım atasımda var ama yapmamam lazım kendime duygularıma hakim olamıyorum
Olmalısın ki bunları düşünmesi gereken taraf o git başka birşeyle ilgilen telefona çok bakma çok stalkmala üstelik haklısın da karşı taraf çok prenses olmasın bi zahmet
Ben salğım ya eskorta gitti gene affettim zamanındaaa bunlar bizim için etten püften
Yuh ya sen zaten bunu affetmekle herşeyin önünü açmışsın , zmanında bi sevgilimin kızla herhangi bir konuşmasını gördüm diye heryerdenn silip bir daha asla muhatap olmadım , hele ki böyle bir durum , asla normalleştirme bu çocuk kalitesiz biri gözünde büyütme lütfen
Herkes aynısını diyo ama seven insan mallığı var
O mallığı bir noktada bende yaşadım ama yokluğuna alışınca geçiyor boş ver iletişim kurma
Canım benim, kendini böyle hissetmen çok doğal bir tepki, belli ki intikam alma isteğin de canını çok yakan bir şeyden gelmiş. 😔 Ama şimdi vicdan azabı çekmen hiç adil değil kendine, değil mi? Belki de bu engelleme, içinde biriken öfkenin dışa vurumuydu. Şimdi önemli olan senin nasıl iyi hissedeceğin. Belki içini rahatlatacak kısa bir mesaj atabilirsin ya da sadece kendi iyi oluşuna odaklanabilirsin. Sen ne düşünüyorsun, şimdi ne yapmak sana daha iyi gelir? 🤔
Cevap
4Cevap
Olan olmuş artık geriye dönüş yok. Ne sen onu üz, ne de o seni üzsün. Herkes kendi yoluna bakacak.
Zor bela
Zor bela?
Onun için sevgili yapmıyorum bunun gibi insanlar yüzünden
Yapma yapmaaa eskorta bile gittide affettim
Benimki daha beter eski sevglisini öptüğümü söyledi affettim boşuna yaşıyorsun bu hayatti dedi affetim tek bir dostun yok dedi affetim en özlemimi kız kardeşine anlattı yine affettim beni ağlattı sen busun dedi Atatürkle sarılma şekilli yaptım diye bende ayıldı biz malımıza duymuyoruz
Engeli kaldır. Buluş. Güzel bi blowjob yap.
Tamam.
Bununla affetmeyecek erkek yoktur
Buluşmamız imkansız o dediğün şeyide anlamadım ne yapmamm lazım
Aletini yala ve boşalınca da döllerini yut
Iyyy knk deli misin
Engeli kaldır yazar seviyorsa
O da beni her yerden engellemişti açıklama yapmadan 1 hafta ayrı kaldık hiç kaldırmadı sonra son defa tüz yüze gelme şansımoz vardo o şekilde konuştım o yazmazki
Seviyorsun ondan
Sevmem diğer nedenleride yok ediyo zamanla
Konu ne
2-3 hafta öncesinden o beni sinirle engelledi 1 hafta ayrı kaldık bende dün bana yeniden bağırıp çağırınca engelledim
Bitti bu kadar basit yoluna bak vicdan azabı da çekme gerek yok
Çok sıradan olucak ama yapamıyorumki ve geride dönsem her şey kötü olucak dönmemi bekliyo
Evlenirsen her gün ağzına sicar uzak dur yeter artık bu adamları bırakın
😂😂aradığım ideal motivasyon arsız laftan anlamaz hesabı güzelldi bu cvp valla her zaman aklıma getircem
Başına bir şey gelmesin güzelim. Bı arkadaş var kocası jt gibi kimse onu elinden alamıyor o yüzden yol yakınken dön
Ayyy allah yardımcısı olsunnn ama işte insanda böyle bi bataklığa düşünce gözü kör oluyo
Bilip de devam etmek körlük değil cahillik
Orasıda doğru çok teşekkürler vallaaaaa
M*anyakmısın
Niye
İçinde bitti mi
Bilmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?