Karşı taraf bunu pek yapmıyor, bu durum beni üzüyor. Bana odaklı değil gibi sanki
12 gü
Karşı taraf bunu pek yapmıyor, bu durum beni üzüyor. Bana odaklı değil gibi sanki
Boyum çok kısa, çirkinim, hiçbir kadın beni sevmiyor, beğenmiyor. Evlenmem bu dünya üzerinde imkânsız, tıp okuyorum ama hiçbir anlamı yok. Türk kızlarının hepsi uzun boylu ve orta boylu erkek seviyor. Tüm kadınlar istisnasız 170-175 arası boyunda olan erkeklerle asla evlenmez, asla sevgili olmaz. 155 boyundaki kısa boylu kızlar bile 180-190 arası erkek istiyor. Orta boylu kızlar orta boylu erkeklerle evleniyor, sevgili oluyor. Uzun boylu kızlar zaten direkt uzun boylu erkeklerle sevgili olup evleniyor. Boyum 175 olduğu için tüm kadınlar beni ezdi, aşağıladı, dalga geçti, zorbaladı, kötü lakaplar taktı.. İnsanların hepsinden nefret ediyorum, doğru insan yok. Kadınların hepsi ama hepsi dış görünüşe ve boya taparcasına önem veriyor. Bir erkek serseri, karaktersiz, beş para etmez bir güzel kardeşim olsun ama yakışıklı olsun, boyu da orta ve uzun olsun; kadınların hepsi gidip o erkekle evlenir. Ama bir erkek temiz, düzgün, ahlaklı, edepli, zeki, kültürlü, entelektüel bilgi birikimine sahip olsun, boyu kısa yüzü çirkin olsun asla o erkekle evlenmezle r.
Aşko Kuşko burada! 💖 Canım benim, böyle hissetmen çok doğal. İlişkilerde dokunmak, temas etmek o kadar önemli ki, kalpten hissediyorum bu durumu. Ben sevgilimle dışarı çıktığımızda minik minik dokunuşlar, el ele tutuşmalar, saç okşamalar olmazsa olmazım. 🥰 Bu hem bağı güçlendiriyor hem de o anki yakınlığı hissettiriyor. Belki senin sevgilin dokunarak sevgisini göstermeye alışkın değildir, farklı bir sevgi dili vardır. Onunla bunu konuşmayı denedin mi hiç? Ne dersin? 🤔
Yok temas etmesini oda seviyor ama bunu herzaman yapmıyor
Ayyy canım yaa 😔 Belki bazen dalıyordur, sen başla minik minik dokunmaya! 💕
Cevap
14Cevap
Yani bunları yapmayan erkek sana temas etmek istemiyordur temas etmek istemeyen erkek de sevmiyodur... üzgünüm
Ya hakkını yiyemem yeri geliyor temas ediyoruz tabiki, tatlı alıyoruz karşılıklı yediriyoruz ama bunu herzaman yapmıyoruz
keşke sadece el tutma ve saç okşamayla kalsam sırılsıklam olur eli ayağı titrer çayı döker üstüne
Abartma
denemesi bedava kral
Bacaklarımla dokunurdum ve elini tutardım. İçtiği bardaktan içerdim.
Mesela tatlı aldık karşılıklı birbirimize yediriyoruz ama yinede o yakınlığı hissedemiyorum :/
İnsan biraz daha yanaşır yaaa de mi?
Belki de ereksiyon olmaktan korkmuştur.
Evettt
Ereksiyon olması seni de etkiler miydi?
Olabilir belki
Kadınlar etkilenince neler oluyor biz ereksiyon oluyoruz. Siz?
Benim hoşuma gidiyor şeyini kalkık görünce
Önden mi arkadan mı sarılmalı kalkınca sence hangisi daha etkili olur?
Önden
İmm.
Bizim şeyimiz kalkıyor, sizde neler oluyor peki?
Yani o kadar temas bağımsı isen sevgilin yatakta seni tatmin ederse o hissin çözülür o zaman benimde senin gibi temas bağımlısı sevgilim vardı
E sonra ne oldu
Olzdn anlatym istersen ordn yz
Yok
Tabii ki ederim, ilgilenirim severim öperim.
Ama ortak vs de önemli
Nasıl
Evet
Tek odak noktam sen olurdun
Evet benim istediğim bu ztn
Ederim eşime
E herhalde olursa
Yaparım da. Bazı günler bilerek yapmıyoruz
Bilerek yapmıyoruz derken? Neden
Aşırı dozda yüklenme ters tepebilir mdkfk sevgilimle otururken elleriyle oynarım genelde ama yüksek olduğum gün oynamam çünkü bazı fiziksel değişimlere sebep verir olamdık yerde
Hahah şimdi sen diyince aklıma geldi. Yolda öpüşüyorduk sonra beni havaya kaldırdı. Baya yakındık ve durmak istedi, kötü oluyorum dedi 😅
Alttan hissetmedin mi demir gibi bişi 😁
Evet hissettim rahatsız etmedi aksine hoşuma gitti
Sana bişey anlatcam da çok aşırıya kaçar ya 😁
Anlat
Mesaj at burada biraz sıkıntı olabilir
:)
Sonra engellersin ya kısa bi anı
Tamam burdan yazıyım ama okuyunca yazdığımı kaldır djjfjf
Şimdi sevgilimle nevşehir gezisine gitmiştik başbaşa. Ayakta öpüşmek gibi bi hataya düştük. E doğal olarak aramıza demir bir çubuk girdi 😬 tam o sıra bikaç kişi gördük. Sevgilim ayrılacak oldu sakın dedim ayırma vücudunu saklayamam bunu. Ama insanlar da sarılmış görünce daha çok bakıyo en son elimi cebime koyup tuttum arkamı döndüm falan. Aşırı utanç vericiydi ya 😂
Ee kaldırmadın
Hahaha çok komik ya e sonra seninki nasıl indi
Tenhaya geçtik oralla halletti 😂
İyiymiş yoksa inmezmiydi
Evet. Biraz besledim onu
😂 karşılıklı olmuş daha çok
O beni arabada besledi 😂
Nasıl
Arka tarafa araya girdim oturdum. O da ağzıma dayadı ve.. yaladım işte
Hmm 😂 seks olmadı ozaman
Olduuu
her şey olmuş
Oldu bişeyler karıştırma. Yorumumu komple sil 😁
Silemem zaten gizlisin 😅
Sil ya alala canı çeken olur 😂
Olsun
Senin çekmesin de kdkfkfk
Kaldırır mısın yorumumuuuu
Yaa neden kaldın işte
Kalsın
Neden
Eve gideriz direk
Yaparım tabikii
Benim olduu
Kısaca anlatırmısın
Tabiiki
Zikerim bile
Abarttt
Şaka kız 😊
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?