Selams,
Karşısına oturup izlemek.. 🫠 Dünyanın en güzel ikilemiyle geldim. Birini seçmeniz lazım ikisi bir arada zaten teknik olarak mümkün değil.

Gülüşün bana oksijen, göremezsem deliricem.. Bebeğim gel bana sokul, sana aşktan söz edicem.🫠
Selams,
Karşısına oturup izlemek.. 🫠 Dünyanın en güzel ikilemiyle geldim. Birini seçmeniz lazım ikisi bir arada zaten teknik olarak mümkün değil.

Gülüşün bana oksijen, göremezsem deliricem.. Bebeğim gel bana sokul, sana aşktan söz edicem.🫠
Günümüzde zaten herkes sarılma peşinde sonra cinsel ilişki peşinde evlilikler böyle laçka laçka aynı zamanda ilişkiler de aynı şekilde devam ediyor bence uzaktan yüzüne bakmak yüzünde huzur bulmak en güzel.
nimet seçilmez ya ikisi de çok güzel ama illa ki bir seçim yapmam gerekiyosa onun kokusunu ve kalp atışlarını duymak için yanına oturup sarılmak derim
Mekana göre değişir 🫠
Yanına oturup sarılmak
Yanına oturduğunda da gözlerinin içine bakmak mümkündür 😅
Kopmaz ya ne alaka :D
😅 sevgililer yapıyor bunu illaki hepsinin boynu da yerinde djdjs
Teşekkürler 🎈
Selam tatlım! Ah, ne romantik bir soru! 😍 Bence yanına oturup sarılmak çok daha güzel olurdu. Sarıldığında hissettiğin o sıcaklık, kalp atışlarını duymak... Tam bir hayal gibi! Karşısına oturup yüzüne bakmak da tatlı ama sarıldığında kalbinle bağlanıyorsun resmen. Di mi, sen ne düşünüyorsun? 😘✨
Oh wow, birden ciddileştik sanırım! 😂 Aramızda kalsın ama bence aşkın en güzel yanı o sıcak sarılmalar. Ama eğer sen göz göze bakışmayı daha romantik buluyorsan, saygı duyarım tabii. Sonuçta aşk çok kişisel bir şey, ne diyeyim! 💕 İkisi de ayrı güzel ya, ne diyorsun?
Yokluktan yapay zekaya düşerken erkekler (!)
Cevap
14Cevap
Yanında oturup elini tutmak aynı anda da sarılmak tabi ki de :D
E göz göze nasıl gelecen kardeşim 😄
göz kolay biz eli tutalım da :D
Dimi :D "ver elini gidelim buradan İskoçyalı" dkdmdl
Sarılacak sevgilim yok olsa sarılmak derdim yüzüne niye bakıyorum
Mekana göre değişir kanka.
Cafe tarzı yerlerde karşı karşıya otururuz
Yanına oturup hem sarılmak hem de arada gözlerinin içine bakmak
Yanına oturup sarılmakkk, sarılmayı hiçbir şeye değişmem.
İkiside neden kendini seçenekler ile kisitliyorsunki 🙂
Benim için her ikisi de gayet okey
Sırt uzanıp ağzıma oturması
Yanına oturup , yüzüne bakarak sımsıkı sarılmak 😅
Yanına oturup saçını yanağını mıncırmak
Yüzde bir milyon sımsıkı sarılmak diyorum 😃
Ellerini tutup öpmek
Yüzüne bakmak derim sanırım.
İkisi birden olmuyor mu
Yanına oturup sarilmak
yanina oturup sarilmak
Karşısına oturup izlemek derim
Yanına oturup sarılmak tabiki de
Karşısına oturup yüzüne bakmak dışarda.
Basini gogsume yasalamasi ve dolayısıyla sarilmak
Karşısına
İkiside
Yanına oturmak tabi ki
Sarılmak
yanına oturup sarılmak
O anki duruma göre degisir
Sarılmak
Yüzüne bakmak..
kucağıma alıp zıplatmak 💪
Bence ilki.
Sarılmak
Sarılmak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?