Sevgılıme kuc@na oturup oyle sarılmak opmek istedigımı soyledım cıddı dusunen erkek ıcın eksi midir?

bana d0kunurken herzaman dıkkatlıydı evıne de gıttım sadece vakıt gecırdık oyun muzık okadar en fazla sadece oturup sarılmak 0pmek yuzunu sevmek ıstıyorum ılerı bısey olmaz ve evde de degıl zaten bu. 1 senedır tekrar bırlıkteyız lısede sevglıyıdık. yuzeysel bıseyler oldugunda bıle karsısındakı kızı evlılıge layık gormeyen erkekler dolu. ama ona guvenıyorum yanlıs yapmadı bana hıc. g0sme dknmasına da ızın versem mı bılmıyorum verırsemde kıyafetle mı olsa tamamen cıkarmam zaten asla da. ya da sadece bu mu olsa ben ıstemeden bısey yapmaz bana biliyorum bunu. kuzenıme sordum sevdıgım kızdan bunu ısteyemem dedı ama bence normal dedı cıddı ılıskıde. dıger arkadasımda bıraz daha dını yonlerı baskın galıba o yuzden 0psmdn oteye gıtmem dedı. napmalıyım da clnsıık ıstemıyorum kı sadece en fazla bukadar herkes dahası olur dıyıp duruyo oyle demeyın artık olmaz yanı cok fırsatı oldu asla da benım sınırlarımı gecmez

Sevgılıme kuc@na oturup oyle sarılmak opmek istedigımı soyledım cıddı dusunen erkek ıcın eksi midir?
Cevapla