Çünkü anormal derecede kanka kalkıyor. Yani bahsettiğim şey ilk adım olur veya biten bir ilişkide barışmak için tekrar yazmak olur veya yeni flört ettiğiniz kişiyle aranızda bir yanlış anlaşılma nedeniyle kırılmış sizden uzaklaşmış ya da sizden tamamen vazgeçmiş olur vs vs...
Bazen karşı taraf kabahatlidir ama biz kadınlar yine de kendimizi hesaba çekip kendimizde de biraz hata buluruz ya hani, gururu kenara atıp büyüklük bende kalsın diye bir adım atmayı düşünürüz ya, ya da hoşlandığın kişi hep sana uzaktan sana bakıyordur ama gelmiyordur, dersin ki ; "Cesareti yok, ben adım atayım". Ya da ayrılmışsınızdır, dersin ki ; "Gururu kenara bırakıp mutlu olmak için ona ve kendime bir şans tanısam nolur ki?". Bir gazla adım atar ya da yazarsın ya hani?
O işler öyle olmuyor kızlar. Erkekler bu tür adımlara alışık değiller ve zannettiğiniz gibi sevinip havalara uçmuyorlar. Bu hamlenin sonu asla iyi bitmiyor. Yani o mesajı atan kainat güzeli bile olsa adamlar havaya girip özgüven patlaması yaşıyor ve değeriniz ani kriz görmüş borsa gibi yere çakılıyor. Bu hamlenin ters tepme ihtimali %99'dan fazla oluyor. Hatta "Ortada kesin bir katakulli var. Yoksa bu kız bana yazmazdı. Bu kız galiba umutsuz vaka, yollu kendini bana yamamaya çalışıyor veya bende bir harikuladelik, mükemmellik var" diye düşünüyor erkekler. Hatta ;"Ben neymişim bee kız peşimde koşuyor! Daha iyilerini de bulurum" diye düşünüyor. Hani çorak arazisine milyon dolar teklif gelen köylü gibi "Acaba bu arazide petrol mü altın madeni mi bir şey var kesin" deyip satmaması gibi düşünün. Ona hayatının özgüven patlamasını yaşatıyorsunuz. Yapmayın! Oyunun kuralları milyonlarca yıl evvel koyulmuş. Erkek çabalayacak, erkek sizin için savaşacak, erkek koşacak sizin peşinizden. Oyunu kurallarına göre oynamayan kadın kesinlikle kaybeder!
Fazla romantik, hümanist, vicdanlı, insaniyetli, mütevazı, sevecen, eşitlikçi olabilirsiniz ama bu işlerde bu hisler iyice olayı batırır.
Erkeklere adım atmayın. Bırakın onlar yapsın. Yapmıyor mu, yapamıyor mu? O zaman boş ver gitsin. Sıradaki maçlara bak. Doğal seleksiyonda elenmesi gerekene acımayacaksın yoksa acınacak hale sen düşersin. Maymun gibi erkeklerin prenses gibi güzel kızları psikologlarda çürüttüğü bir devirde yaşıyoruz. Nedeni tam olarak bu. Oyunun binlerce yıllık kurallarını yok sayıyorsunuz ve erkeği şımartıyorsunuz. Bir erkeğe ne kadar değer verirseniz o kadar sizin değerinizi düşürür.
Bunu biliyor muydunuz? Sizin bu konulardaki tecrübeleriniz neler?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer