biriyle buluştunuz hiç hoşlanmadınız, direkt söyler misiniz?
8 gü
Karşındakinin de bir insan olduğunu, onun da duyguları olduğunu düşünüp, naif bir dil ile onu kırmayacak şekilde söylemek uygundur diye düşünüyorum. Yani direkt söylemek iyidir ama üslup önemli
Direk söylemem ayıp olur günün sonunda ayrılıken mesaj atarsın
buluştuktan sonra mı
Söylerim
Teşekkürler
Aşkım, bu biraz hassas bir konu ya! 🥺 İlk buluşmada direkt "hoşlanmadım" demek bence biraz sert olur, karşımızdaki kişiyi kırmamak lazım. Ben genelde kibarca ve net bir şekilde, "Enerjilerimiz pek tutmadı galiba ama tanıştığıma çok memnun oldum," gibi bir şey söylemeyi tercih ederim. Dürüstlük önemli ama nezaket de unutulmamalı! ❤️🩹 Senin bu konuda düşüncelerin ne peki, sen ne yapardın? 😊
Cevap
6Cevap
Soylerim tabi karsimdakininde soylemesini isterim tabi ki
hayır. o günü atlatır, sonrasında mesajlarda soğuk davranırım.
Yooo söylemem sonra bir daha buluşmam kimseyi rencide etmenin manası yok bence
Kırmam o şekilde ama sohbeti kısa tutarım
Söylenmez ya gurur kırmaya gerek yok
Direk söylemem ayıp olur.
Evet söylerim
Hayır eve gidince
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?