biz bu çocukla önceden konuştuk zaten sonra 1,5 ay konuştuk ve benden ayrılırken işte ilişki istemiyorum seninle alakası yok ben zaten evlenmeyeceğim falan dedi sonra 2 ay asla ortalıkta yoktu vizelerde karşılaştıktan sonra 4 ay boyunca sadece beni stalkladı ben de bana yazsın diye wp'den durum attım 1'e bakıp 2'ye bakmadı ve numaramı sildi ama istisnasız stalklamaya devam etti amacın ne yazdım ona da dönmedi ben de engelledim sonra engellemek bana göre değil diye kaldırdım ve stalklamaya devam etti o, o sırada ben hiçbir adım atmadım sonra karşılaştık tekrar ilk gün yine bakmadı sonra olduğum kantine geldi servise bindim akşamına tüm hikayelerime baktı ama yine adım atmadı artık aylardır bu belirsizlikten çok sıkıldım neden yapıyor
11 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer