Burada hoşlandığınız ya da bağ kurduğunuz biri var mı, yazmaya cesaret edip sonra özlediğiniz oluyor mu?

Bazen sohbet ederken de bağ kurabiliyor insan

Burada beğendiğiniz biri var mı ya da konuşmaya cesaret edebiliyor musunuz böyle durumlarda?

Ya da konuşmayı kestiğiniz kişilerde aklınız kalıyor mu? Özlüyor musunuz?

Burada hoşlandığınız ya da bağ kurduğunuz biri var mı, yazmaya cesaret edip sonra özlediğiniz oluyor mu?
Cevapla