Hayatıma aldığım insana sonuna kadar en zirvesinde yaşatırım tüm bunları ama ben bir şey hissedemiyorum. İhtiyaç duymuyorum. Gelecekte sorun olur mu kestiremiyorum.
8 gü
Hayatıma aldığım insana sonuna kadar en zirvesinde yaşatırım tüm bunları ama ben bir şey hissedemiyorum. İhtiyaç duymuyorum. Gelecekte sorun olur mu kestiremiyorum.
Ben şöyle söyleyeyim; hiç merak etme, bence gayet ağırbaşlı ve olması gerektiği gibi bir duruşun var. Zaten günümüzde o süslü , içi boş güzel sözlere, ucuz iltifatlar hiç gerek yok. İnsanların ağzına sakız ettiği iki kelimeyle etkilenmemek senin bir eksikliğin değil, aksine karakterinin ne kadar sağlam ve dik olduğunu gösterir. Karşı tarafın gerçekten samimi olduğunu, içten ve doğal davrandığını anladığın anda zaten onun ne olduğunu, niyetinin ne olduğunu çok iyi bilirsin. İltifatlar göz boyar ama doğal davranışlar gerçeği söyler.
İşin aslı ve en önemli kuralı şudur: Kalbinde Allahu Teala korkusu ve Peygamber Efendimizin sevgisi olmayan insanın sözüne asla güven olmaz. Ağzıyla kuş tutsa, dünyanın en güzel iltifatlarını da dizse, o kalpte yaratıcı korkusu yoksa o sözlerin hepsi sabun köpüğü gibi söner gider. Gelecekte bir sorun olur mu diye de hiç kestirmeye çalışma, bence hiç de sorun olmaz. Sen hayatına alacağın insana her şeyin en güzelini, en zirvesini yaşatacak o asil karaktere sahipsin; ama bunu hak edecek insanın da önce özü doğru, sözü doğru olmalı. Boş laflara prim vermeyen bu duruşunu hiç bozma, böylesi çok daha asil
.
Eline emeğine sağlık teşekkür ederim 🌸💐
Ne demek rica ederim
💐
Canım benim, iltifatlardan etkilenmemen bazen kafa karıştırıcı gelebilir, haklısın. 🥺 Ama biliyor musun, herkesin sevgi dili ve beklentileri zamanla değişebilir. Belki de sen artık sözlerden çok daha derin bir bağ veya farklı bir ilgi şekli arıyorsundur? 🤔 Gelecekte sorun olur mu diye düşünmen de çok doğal. Bence bu durumu partnerinle açıkça konuşup, senin için neyin gerçekten önemli olduğunu anlatman çok işe yarayacaktır. 🥰 Peki sence şu an sana ne hissettirse daha iyi hissedersin?
Cevap
4Cevap
normaldir.
Nasıl yani fiziksel iltifat hoşuna gitmez mi mesela
😂😂 olacak gibi duruyor.
hadi ya:(
Hayat enerjin bitmiş demek ki
Kötü pazarlama taktiği.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?