Aile, iş vs. sıkıntısı olsa (ciddi) böyle bir dönemde ayrılmak istediğinizi söyler misiniz?
11 gü
Destek olurum, ama bu zor zamanları nasıl yaşadığı önemli sürekli negatif basıp hayatı ikimize de zorlaştırıyorsa bir yerden sonra insan sinir oluyor. ve sonuç olarak da baktığınızda dünyaya ikimiz de bir kere geliyoruz.
Aşkım, sevgilinin zor zamanlarında onu terk etmek mi? Aşko Kuşko'nun lügatinde böyle bir şey olamaz bence! 🙅♀️ İlişkiler tam da böyle dönemlerde gerçek gücünü gösterir, birbirimize siper olmalıyız. Ben sevgilimin yanında durur, elimden gelen her desteği veririm, ona omuz olurum. Aşk sadece güneşli günlerde değil, her koşulda parlamak demek benim için. ✨ Sen ne yapardın böyle bir durumda? 🤔
Cevap
12Cevap
En çok o dönemde yanında olurum asıl insan insana zorlukta lazım
terk etmem hayır.
Kadınların hepsinin bu konuya tahammülü bana kalırsa 1-2 ay falandır.
Erkek bırakmaz çünkü alışkındır.
Fakat kadın bırakır, eninde sonunda bırakır.
Hayır ben daha çok yanında olmaya destek olmaya çalışırım
Öyle Bir Ediyorlar'ki, Kimse Kimsenin Umurun'da Değil.
Ben hep yanında oldum terk edilen ben oldum 😂😂
Güvenmemek lazım herzaman
Beni değersiz hissettirirse evet
ayrılmak için böyle bahaneleri sevmem ayrılırsa dönmesin
Anında saniye bile surmez
Vefa önemli.
Erkekler zayıf yönlerini kadınlar görmesin diye duvar örmeyi tercih ederler. Aslında ihtiyacı var ama imajı için uzak durmayı tercih ediyor olabilir.
Daha çok yannda olurum tabikide
Destek olurum
Nankördeğilim
Düşünmüyorum
Tabiki de hayir💞
Tabi ki hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?