İlişki kurmakta en rahat ve sağlıklı olduğunuz yaş kaç, 27 sonrası mı daha iyi oluyor?

Bence 27 sonrası daha mantıklı bakılıyor. Benim için öyle oldu. Kendine denk insan aramak istiyor insan. Kırmızı çizgileri de oluyor. Fakat 25 ve öncesi karşındakine ayak uydurmak zorunda kalıyorsun yanında olsun diye.

İlişki kurmakta en rahat ve sağlıklı olduğunuz yaş kaç, 27 sonrası mı daha iyi oluyor?
Cevapla