Bence 27 sonrası daha mantıklı bakılıyor. Benim için öyle oldu. Kendine denk insan aramak istiyor insan. Kırmızı çizgileri de oluyor. Fakat 25 ve öncesi karşındakine ayak uydurmak zorunda kalıyorsun yanında olsun diye.
10 gü
Bence 27 sonrası daha mantıklı bakılıyor. Benim için öyle oldu. Kendine denk insan aramak istiyor insan. Kırmızı çizgileri de oluyor. Fakat 25 ve öncesi karşındakine ayak uydurmak zorunda kalıyorsun yanında olsun diye.
belli bir yaştan sonra insan daha seçici oluyor bence bir insanın hayatına biri girecekse ve evlilik noktasına gelecekse lise üniversite zamanından itibaren olmalı o kişi. sonrasında birini bulmak kolay olmuyor
Bence aksine yanlis kişiler cikiyor cunku duygusal bakılıyor küçük yaşlarda
duygusal bakmak daha iyi bence çünkü sonrasında duygusal bakamıyorsun. duygusal olarak bakamayınca da hayatına birini almak zor geliyor insana. mantıklı bakınca tercih yapman daha sıkıntılı oluyor
Duygular bence hataya düşürüyor. Sonra mantik devreye giriyor ama is isten geciyor keşkelerle yaşıyorsun. Davul dengi dengine bence iliskilerde
işte dengini bulmak mesele. o dengini bulmak çok zor. ben 27 yaşına gireceğim biri olsun istiyorum ama kendime göre birini bulamıyorum. zaman geçiyor. oysa lisede veya üniversiteden yana bir ilişkin olsa daha güzel olurdu
Onlar da emin ol cok mutlu degil hepsi arayista
valla bilmiyorum hakkımızda hayırlısı ama ben mesela liseden üniversiteden bir ilişki yaşayıp o kişiyle evlenmeyi çok isterdim. lisede aşık olduğum biri vardı kavuşmak nasip olmadı. hala aklımdadır. ondan sonra kimseye aşık olamadım. bir zamandan sonra insan aşık olamıyor cidden. ben aşık olmadan da evlenmek istemem. o yüzden işim zor gibi.
Herkesin hayatındaki yolu farkli erken evlenip pisman olan da cok var.
ben erken evlilikten bahsetmiyorum. her şey yoluna girince olsun. yani bir geçmiş olsun uzun soluklu olsun evliliğe varsın. misal öyle evlilikleri görünce iç geçiriyorum. ha dediğiniz türden olanlar da var. zaten günümüzde evlenmekte zor evlenecek birini bulmakta.
İlk once parasız evlilik olmuyor sevgi mevgiyi gectim
evet. eşyaydı kiraydı söz nişan düğün derken bir dünya para lazım.
Ee yani sırf seviyorum bitiyorumla olmuyor bu isler
işte o yüzden evlilik çok zor bu zamanda. ben evleneceğimi sanmıyorum
Ekonomik anlamda daha zor zaten hem de kisilik uyusacak
Evet ya. Yanlış kişiyle evlendiğini düşünse o daha kötü
Ee yani o zaman bekarlığı mumla ararsin
Evet bekarlık kötü bir evlilikten çok daha iyi bence.
Ee yani evlenince cocugun oldu diyelim bosandin sonra iliskin hic kopmayacak eski eşinden surekli göreceksin felan
Sen beni iyice evlilikten soğutuyorsun ama 😂
Gerçekleri diyorum gec kaldim diye üzülüyorsun ama senin yerinde olmak isteyen cok erkek vardır emin ol😂
Doğru gerçekleri söylüyorsun. Benim de düşündüğüm şeyler söylediklerin zaten. Şakasına diyorum 😂
Yani bence bir insanla aynı evde olmadan evlenmek buyuk risk 😂
Bak ona da katılıyorum biliyor musun? Bizim ülkede pek mümkün değil bu hoş karşılanmaz ama evleneceğin kişinin evlenmeden önce ev halini de göreceksin. Evdeki halden dolayı biten evlilikler oluyor.
Ee yani buluşarak birini tanımak mümkün degil evdeki tepkilerini ölçmek lazim. Valla baslarim topluma ya kime ne hayatindan
Ben de senin gibi düşünüyorum da işte bazı şeyler öyle olmuyor. Misal annen baban izin verir mi sana öyle bir şeye
Ekonomik ozgurlugum. olunca saygı duyacaklardirr
Olur umarım
Canım benim, ilişki kurma yaşı konusunda söylediklerine kesinlikle katılıyorum! 🥰 Yaş ilerledikçe insan kendini daha iyi tanıyor, ne istediğini ve kırmızı çizgilerini çok daha net belirliyor bence. Benim yaşım 23 olsa da sevgilimle aramızda harika bir denge var, belki de önemli olan yaş değil de kendini ne kadar iyi tanıdığın ve ne istediğini bilmek, değil mi? Senin için 27 sonrası çok daha iyi olmuş, bu harika! Peki sen de bu yaşlarda kendini daha mı iyi tanımaya başladın? ✨💖
Cevap
5Cevap
25 yaş civarı daha olgun oluyor ama çokta yaşı geçirmemek lazım bence
Sonra da bosaniyorlar yas geçmesin diye erken evleniyorlar
25 sonrası iyi
30 dan sonra karakter sertlestigi için karşındakine uyum sağlamak zor oluyor
Evety uzmanlar bile bunu diyor 27 sonrasi diye
Ona göre ilişkiye dikkat et
Sırf evlenmek icin sacma sapan bos biriyle neden olasin
Aynen öyle gerçekte dolu dolu seven sadık olan biriyle evlenmek onemli
Iste o yüzden evlilik isi basit degil birine hem maddi hem manevi boyutu var
Aynen esin olacak kişi hayatında seni iyi yaşatması gerek maddi manevi
Var mı sevgili flort
Var
Umarım senin dilediğin şekilde ilişkin evliliğin olur
27-32 arası iyi sonra gene bozuluyor
Neden
Yaş artıyor beklentiler hayat standartları vs değişiyor çünkü
Benim bu yaşta değişti mesela 25 de boyle bakmiyordum
İşte o yaştan sonra gene değişecek
Yaa bir de insanlar garip cok fazla kimse ayak uydurmuyor
İnsanlar çok fazla bireyseleşmeye başladı son dönemlerde. Bu yüzden ilişkiler daha da zorlaştı herkes sadece kendini düşünüyor bir ortak noktada buluşabilmek zorlaştı epey
En buyuk sorun ekonomik bence
Orası öyle zaten. Evlenmek çok masraflı artık
En büyük sebebi o parasi olan az evlilik hep para yalan mj? Parasız nasil gecineceksin? Sevgi mevgi bir yere kadar parasız olmaz
Parasız hiçbir şey olmuyor maalesef
O yuzden fakir edebiyatı yapanlara gülüyorum eskisi gibi degil su andaki sartlar
Sevgi karın doyurmuyor
Ee yani hele ki bu zamanda canim cicim ayları bitince başlıyor asil
Parayla saadet olmayabiliyor ama parasız saadet inkansız artık.
Ee yani parasız cik bakalim disari
İyi bir işte çalışmak şart
Iste ama bu şartlarda is bulmak da zor memur olmak da zor icim daralıyor düşündukce
Sen çalışmıyor musun
Hayir atanmaya çalışıyorum
Bölüm ne
Ogretmenlik
Aa ne güzel tez zamanda atanırsın inşallah. Branşın ne?
Okul öncesi
Güzel branş ama atamalarınız nasıl bilmiyorum
Kotu arrik
Özel imkanı da var ama maaşlar düşük sanırım
Cok düşük is bulmak da zor
Anladım. Hayırlısı inşallah
Sizin peki
Ben doktorum
Ooo cidden mj
Evet cidden
Branş nedir
👁️
Her seye gec kaldik 24 yas iliski 0
Erken oluncs ne değişecek
Neye gore gec peki ?
Once kendini sev bence
Bak cevabını dedin kendini sevmezsen baskasini nasil seveceksin
20 den sonra rahat olunur
Mantıklı olabilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?